crazyhorse Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har tenkt å hive inn hk m/utstyr inn i en gammel tørketrommel. Den e'kke så brutalt svær, men trenger jeg mye lufting/vifter? For det blir jo ganske mye plass oppi der. Regner med at det blir en 2ghz cpu som havner oppi. Gleder meg som en unge til å starte med jobben. Noen andre der ute som har finni på noe lignende eller har tenkt på å bygge en pc ut av noe rart noe? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ryggsekk eller bag er jo ganske genialt... Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tørketrommelen burde jo gi svært gode lufte muligheter. Spesiellt hvis det ikke er kondenstrommel. Du kan jo koble "lufterøret" til vegguttaket og trekke kald ute luft inn i kabinettet, evt. rett på prosessor, det burde gi meget bra kjøling. Evt. kan du jo nærmest fylle den ene veggen med 120millimeter vifter, potensialet for en svær vannkjølingsradiator er jo også tilstedet. Høres ut som et spennede prosjekt, du må lage worklog med masse bilder. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) ta bilder av det da så føler jeg med.... Endret 20. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Å bygge en pc i en micro ovn har tenkt mange ganger på det men tårer ikke og begjyne. Lenke til kommentar
crazyhorse Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Skal nok ta bilder, bare jeg kommer i gang. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan bli barskt det men den blir sikkert ikke den beste maskina å bruke til lan Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Vel, det nærmeste er vel da jeg satte vindu og LED's i tørketrommelen Den funker sikkert fint som kabinett også. Men den er jo svær da, og er vel ikke det peneste på jord. Du har ikke vurdert noe annet? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 synes det bare er og sette i gang jeg. tøft! lykke til Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 LOL Noen her har for mye fritid og for snille foreldre. Hvorfor ikke bygge pc inni en vaskemaskin? Det er jo bare "bedre"? Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 kanskje han ikke "har" en vaskemaskin til overs maybe...? Lenke til kommentar
herpel Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det var det sykeste jeg har hørt på lenge! Kongetøft! Men kanskje litt vanskelig å flytt rundt på...? Haha, ser kanskje ikke så kult ut å ha en tørketrommel på kontoret? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hehe gleder meg til bildene kommer Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ... høres vilt ut. Men det blir sikkert bra håper vi får se noen bilder. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Hadde jeg vært deg, ville jeg satt på muligheten til å starte trommelen på lav hastighet Ville fungert som brukbar kjøling:D Ville vært fancy! Du kan jo lage bryter med com-porten og lage et simpelt program i visual basic for å skru av og på. Problemet med å få den til å gå rundt er vel at harddisker og CD-rom ikke har så veldig godt av det, doh, du kunne lagdt dem utenfor. Problemet som det igjen fører med seg, er tvinning av kabler. Doh, du kunne laget slik at den tok f.eks. 5runder til høyre, så 5 runder venstre, 5 runder høyre, osv. Sammen med noen feite katoder ville det blitt vanvittig kult Blir kult uansett med eller uten rotering. EDIT: Hvis du river ut alt som er unødvendig, og hiver på noen hjul, kan den jo bli mobil Endret 27. april 2004 av Vaffelkake Lenke til kommentar
stidz Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 nå har jeg aldrig sett inni en tørketrommel. men det som hadde hvert fett var vis det gikk an og få all HW'n til og stå vanrett mens trommelen gikk rundt. men dette blir ikke akkuratt noen støydempet pc da da Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Du kan jo koble "lufterøret" til vegguttaket og trekke kald ute luft inn i kabinettet, evt. rett på prosessor, det burde gi meget bra kjøling. Mulig det er meg som er litt på jordet. men ville ikke det medføre store farer for fukt? det er jo som å oppforde til selvmord.. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 fukt = vann. Har du ikke vann noe sted, vil du heller ikke ha fukt. (så sant det er romtemp vi snakker om) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå