Belzbub Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har kjøpt meg 2 stk. TWIN-MOS Twister CL2 512 MB. I bios er instillingene på 2,4,4,8. Har et ASUS A7V8X kort. Kan jeg prøve noen andre timinger og hvilke programmer kan jeg bruke for å teste at maskina er stabil med de?? Alle forslag mottas med takk... Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 sorry kan ikke noe på dette feltet Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har kjøpt meg 2 stk. TWIN-MOS Twister CL2 512 MB. I bios er instillingene på 2,4,4,8. Har et ASUS A7V8X kort. Kan jeg prøve noen andre timinger og hvilke programmer kan jeg bruke for å teste at maskina er stabil med de?? Alle forslag mottas med takk... MemTest86 kan du teste stabiliteten med... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 De brikkene er cl2, og du kjører de på timings: 2.4.4 ånok få dem ned litt ja. Men finn ut hva de brikkene er oppgitt til å yte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå