Breiker Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har brukt no våtromssilikon til å feste plexien til siden av kabbisen.. men nå har det detti av. utrolig plagsomt. og jeg som klemte på utrolig mye for å få den til å sitte og da. Hva burde jeg brukte i stedet? Det vil jo ikke sitte! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Selv brukte jeg aralditt eller hva det nå enn heter, det er et to kompositt lim. Blander to tuber sammen og sitter noe j*vlig... Dette ble noe usammenhengende for å si det mildt, tror det er på tide å legge seg Lenke til kommentar
cc Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Silikon bør få ligge til herding i minst 24 timer, gjerne mer. La det ligge i klem, med limtvinger eller liknende. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 plexien har sitti på i rundt en måned. tok av sidenplata på toweret i går og der satt plexien veldig dårlig Lenke til kommentar
cc Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Men lå det i press, altså i absolutt samme posisjon det første døgnet? Hvis du bare monterte døra, så har sikkert varmen hindret det i å "sette" seg.. Uansett, silikon skal jo ikke bli helt stivt, det har man lim til. Silikon skal være slik at det er mulig å bøye og tøye litt. Kan være at du har brukt en litt annerledes type enn jeg. Jeg brukte vanlig fugesilikon. Bilder av mitt vindu, om det hjelper noe: http://www.pegs.no/div/sidewd/ Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Bruk epoxy lim, eller sikaflex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå