CrackaBoi Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har funnet to P4-hovedkort med i845D chipsett som er meget interessante: [*] Soyo SY-P4I Fire Dragon. Dette koster 2200,- hos Multicom [*] Asus P4B266-E. Det koster 2000 kr hos Komplett. Fordelene med Soyo-kortet er først og fremst at det har FireWire. Jeg skal redigere video, så det er en fordel å slippe å kjøpe eget FireWire kort. Fordelene med Asus kortet er USB 2.0, samt at det er Asus, som er kjent for kvalitet. Men jeg lurer på hva dere mener om dette. Vet dere om andre fordeler/ulemper? Hva med overklokking? Hvilket av disse kortene er best m.h.t overklokking? Og stabilitet? Ytelse? Takker for alle forslag og innspill. (PS:Ser dere at jeg nesten har lært meg HTML?) _________________ "The introduction of the Northwood and the i845D drastically changed the AMD vs. Intel battle. I expect a great rise in both Intel marketshare and stock value during the next 5 months...." - Noe som ramla ut av meg... [[| P I R A T E |]] [ Denne Melding var redigert av: The Pirate på 2002-03-27 14:06 ] Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Asus sitt kort har fått god kritikk pga sin ytelse. Pcworld har nettopp hatt en test av p4 hk. Du kan jo se der etter fordlere/ulemper. BB Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Kjenner ikke Soyo. Asus er annbefalt av mange HW-sider. Jeg ville gått for Asus. PSdata har kortet til 1876,- uten raid <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Dataante på 2002-03-28 00:13 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Dataante på 2002-03-28 00:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå