Skello Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei. Bestilte en smart & silent volcano 9 som eg er dårlig fornøyd med. Tempen ligger på 44-50grader IDLE med 15-18grader på rommet og med åpent kabinett. Eg bruka Artic Silver 3 og fulgte Goop guiden på www.overklokking.no til punkt og prikke,så eg tvila på at meir/mindre goop kan løse mitt lille problem. I og med at eg hadde tenkt og overklokke en smule så hadde det vært kjekt om eg kunne fått nokken anbefalinger på bedre cpu vifter. Eg har: AMD XP 2800+ barton og Epox8RDA3+ hoverkort. Eg har sett på Swiftech MCX4000B sin kjøler og lura på om den er nokke og satse på? Eg driver og LAN'er en del og blir det då problematisk med en så tung kjøler? Er åpen for det meste. støy er ikkje nokke særlig problem då PC'en står trygt og godt for seg sjøl på loftet. Lenke til kommentar
Mr.Sparkle Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei! Jeg kan anbefale Cooler Masters Aero 7 Lite på det sterkeste! Jeg har det samme HK som deg, og en Barton 2500+ som jeg kjører stabilt på 3200+ med 45 grader load Jeg brukte Arctic Silver 5.. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Nokken som har Swiftech MCX4000B på et Epox8RDA3+ HK? Passer det bra? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 kan anbefale tt volcano 11+ i og med at den koster 200-300kr + at du får med viftestyring... med åpent kabinett og vifta på det laveste (17db) ligger cpu'en min på ca 36 grader... bruker as5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå