leifper Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 hjelp, har et kjempeproblem.. det har seg nemlig sånn at dersom jeg kjører et hvilket som helst program og trykker f.eks shift, caps lock, alt eller en av piltastene, så får jeg en feilmelding og programmet kræsjer. i noen tilfeller henger maskinen seg også. ifølge systeminformasjon er de eneste problemenhetene disse to acpi irq holder for pci irq styring acpi*pnp0c0f0000001 22 acpi irq holder for pci irq styring acpi*pnp0c0f0000002 22 og dette betyr at These entries represent ACPI Holder for IRQ Steering data structures that did not start (error code 22). kan det være noe surr med tildelingen av irq, eller er det noe annet galt? kjører win me dersom det skulle være interessant. hk er abit ka7-100 med amd 750 mhz prosessor. duron tror jeg en ting er sikkert, og det er at det suger å ikke kunne bruke disse tastene. dette er f.eks det fjerde forsøket på å skrive denne meldingen.. fort gjort å glemme seg og likevel trykke shift eller en piltast. er det noen som kan hjelpe meg med dette? det hadde vært veldig kjekt [ Denne Melding var redigert av: leifper på 2002-03-27 14:04 ] Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 tja.. den letvindte løsninsgen er jo å reinstallere kansje bytte ut ME med win98SE eller w2k.... Feilsøk på IRQ er no drit, men du kan jo sjekke maskinbehandlinga å se om ddet er noen konflikter noe sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå