ligebli Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Det er enkelte som hevder at Mac OSX bygger på linux kernel..... er dette korrekt eller en utbredt misforståelse ? Lenke til kommentar
SomBy Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 er ikke macos unix basert a? Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 http://www.apple.com/macosx/technologies/darwin.html Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Darwin (MacOSX) bygger på *BSD om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 I så fall skal jeg aldri bruke Unix. Mac OS er jo **** meg mer ustabilt enn Win 98 jo. Bruker Mac OS på jobben og både jeg og alle de andre må restarte maskinen 2-3 ganger daglig... ved å dra ut STRØMKABELEN for svarte. SÅ låst blir den faktisk. Og joda, vi har hatt reninstallasjon av OS'et uten at det hjalp særlig. Rettelse ... ok, det er ikke MAC OS X, men OS 8 eller 9 vi bruker der. Har ikke prøvd OS X Men har hørt at WinXP er mer stabilt enn OS X. Noen som har sammenligningsgrunnlag? _________________ AMD K7 650 MHz, 256MB RAM 120GB Western Digital HDD Creative Live! Lydkort Matrox G400 Plextor CD Brenner 24/10/40A NextGenTel ADSL 2048/640 [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-03-30 12:29 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Vil nok tro at OS X er mer stabilt enn Win Xp siden Os X kun kjører på Mac, altså mindre å ta hensyn til under utvikling. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Aner ikke hva Max OS før OS X var basert på.,.. Men vet for et faktum at OS X er basert på *BSD | unix ,... og at det IKKE er ustabilt,... Tar jeg ikke helt feil er vel OS X av de mest stabile mac os noensinne ?? Lenke til kommentar
FunC Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 21:58, alaruz skrev:Aner ikke hva Max OS før OS X var basert på.,..Men vet for et faktum at OS X er basert på *BSD | unix ,... og at det IKKE er ustabilt,...Tar jeg ikke helt feil er vel OS X av de mest stabile mac os noensinne ?? Stemmer det, men at os x er de mest stabile hjelper jo ikke mye med tanke på hvor stabile de andre mac os'a var Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Har nå brukt OS X i fire måneder og alt jeg kan si er at OSet er _meget_stabilt. Tror nok ikke at OS 9.x er særlig ustabilt det heller. Men når folk installerer og avinstallerer drivere og programmer i et sett (?), så er det ikke så rart at OSet går ned i kne av og til. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 At MacOS suger, er jo ikke en god grunn til å si at BSD suger? Men, uansett. MacOS er ustabilt, folx! Bare innse det! Selve boxen er også dritt!! *Disser Mac-folk* Og joda, jeg HAR brukt Mac endel, for å si det sånn... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hvorfor er selve boksen dritt? Når du sier at MacOS er ustabilt, hvilket OS mener du da? OS 7, 8, 9 eller OS 10? OS 10 er i alle fall superstabilt. Det mine erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå