Gå til innhold

Asus K8V / Asus K8V DELUXE

skroder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor akkurat Asus? Finnes da bedre kort på markedet - dessuten kommr enForce 3 250 straks ;)

jeg har hatt erfaring med Asus mange ganger og det har funka bra hele tiden.

så det er ikke lurt for meg å velge Asus hovedkort den gangen her da?

når kommer dette nForce3 250 korte?

Lenke til kommentar
når kommer dette nForce3 250 korte?

Det sies å komme om 1-3 uker. Vi får håpe på så fort som mulig :)

Kan du eller noen andre si hva som er så bra med nForce3 250 hovedkorte.

Bedre til Overklokking?. bedre chipset?. etc.

Lenke til kommentar
Asus K8V deluxe skal vel støtte alt slaks AGP skjermkort?

Nei.

Det står i manualen til hovedkortet at visse skjermkort av radeon 9500 og 9700 med tidlig produksjonsnr ikke støttes.

Dette stemmer godt.

Derfor jeg byttet.

Lenke til kommentar

Hold deg unna dagens Asus K8-kort, har selv hatt problemer med de og hørt om mange andre som har hatt det. Vent til nForce3 Pro 250-kommer som det blir nevnt her. Kanskje Asus har forbedret seg til da, men personlig hadde jeg kjøpt Abit/EPoX/Gigabyte for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Vurderer selv et A64-system med Asus hovedkort. De-Luxe utgaven skal inneholde støtte for trådløst nettverk - se nærmere omtale her. Jeg har stort sett gode erfaaringer med Asus tidligere men leser med interesse at andre har problemer med dette kortet.

Hører gjerne flere innspill gjerne spesifisert hva problemene består i.

Lenke til kommentar

Asus sitt A64 kort har kommet i ny utgave. Ingenting problemer med den. Det nye heter Asus K8V SE Deluxe. det gamle het det samme, bare uten SE.

Kjører selv K8V SE Deluxe kortet, å må si at det fungerer veldig bra. Kunne godt tenkt meg en PCI/AGP lås, men det er det jo ingen kort som har enda. MHz for MHz så er VIA raskere enn NForce også, så da ser jeg ikke poenget med å gå for NForce. Jeg kjører SATA disker, å de er følsom for høye PCI hastigheter, så jeg kjører min A64 3200+ på 225FSB nå. Dette vil si en liten OC på 250MHz. Ikke mye, men jeg merker at ytelsen har økt endel. Minne mitt går nå på 450MHz CL.2 -3 -3 -6. Byttet ut min [email protected] med dette systemet, men merker ikke noe forskjell på de. Det gamle P4 systemet var raskere på noen ting, å det nye A64 oppsettet mitt er raskere på andre ting. Byttet egentlig bare for å få testet noe nytt. Har aldri kjørt AMD før, så dette er første gang. Skal få testet det litt mer i helga, men foreløpig er jeg fornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...