Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 I mine øyne floppa LOTR Fordi? Fordi det var et makkverk av en film. Det eneste LOTR hadde var et stort busdskjett en haug med flinke skuespillere og et manus som ikke kan gå i vasken. Med andre ord en film for massene, men ikke for fansen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Litt vanskelig å forklare for min del, en del merkelige/barnslige meninger som ligger bak... Hovedsakelig fordi så store viktige deler fra boka var gjemt, glemt og endra til fordel for å lage mer action Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Nei, det tror jeg ikke før jeg ser det. Tre muligheter: A: De får ikke til noen avtale og prosjektet skrinlegges B: Det blir en eller flere lavbudsjettsfilmer som gaper over altfor mye og flopper helt C: *noe* -> Bra film eller serie. A er vel mest sannsynlig, B er kanskje ikke umulig, C skjønner jeg ikke hvordan man skal få til, men det hadde selvfølgelig vært vanvittig kult. Målgruppen for en slik film må vel være vesentlig lavere enn for LotR, eller? Så.. forslag til skuespillere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det eneste LOTR hadde var et stort busdskjett en haug med flinke skuespillere og et manus som ikke kan gå i vasken. Det eneste LOTR hadde var en av jordens dyktigste regissører. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det eneste LOTR hadde var et stort busdskjett en haug med flinke skuespillere og et manus som ikke kan gå i vasken. Det eneste LOTR hadde var en av jordens dyktigste regissører. I'd second that. I kick ass for the lord, join me in the act of sodomy, I'm born again. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 haha, du får jo sikkert to bøker i en film. Synes de har blitt så kjedlige, men har da kommet meg gjennom alle på ett vis. Er veeeeeldig mange sider tull der, og skal de få til div slag så kan jo det bli morsomt digitalt Får håpe de prøver da :-) Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Ikke gidd å diskuter LotR i denne tråden, det er nok av andre sånne tråder. Angående blacktowers ønske om rolleliste, det eneste jeg har for øyeblikket er: Keira Knightley - Egwene Al'Vere haha, du får jo sikkert to bøker i en film. Synes de har blitt så kjedlige, men har da kommet meg gjennom alle på ett vis. For alle bøkene siden "The Path of Daggers" så har du rett. Endret 23. oktober 2004 av EJH Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Angående blacktowers ønske om rolleliste, det eneste jeg har for øyeblikket er: Keira Knightley - Egwene Al'Vere Nææh.. Hun altfor små pupper og lite former. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Shai Tan: en tilfeldig haug med polygoner Trolloc 1:Enda en tilfeldig haug med polygoner Trolloc 2:p-o-l-y-g-o-n-e-r Tror dere skjønner hva jeg mener, ikke mitt ønske, men hvordan det kommer til å bli Endret 23. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
farke Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Angående blacktowers ønske om rolleliste, det eneste jeg har for øyeblikket er: Keira Knightley - Egwene Al'Vere Nææh.. Hun altfor små pupper og lite former. Enig her Gromle. Sorry EJH, men Knightley duger ikke som Egwene Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Ja, stemmer det. Det finnes ikke flatbrystede kvinner i Randland. My bad... Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sean Connery som Thom Merrilin! Steve Buscemi som Padan Fain, eller kanskje Christopher Walken Kate Blanchett som Moiraine kanskje? Ellers bør de egentlig satse på unge og/eller forsåvidt ukjente/fremadstormende(eller noe i den duren) skuespillere slik som de gjorde i f.eks. Band of Brothers, Harry Potter, LoTR. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Sean Connery som Thom Merrilin! Steve Buscemi som Padan Fain, eller kanskje Christopher Walken Akkurat det samme som jeg tenkte å skrive igår!! Du må være genial Endret 24. oktober 2004 av Eriond Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sean Connery som Thom Merrilin; genialt, han er perfekt Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Noen gode forslag for Lan da? Jeg har tenkt på Viggo Mortensen, men han er jo ikke så høy og bøff som Lan (sikkert) er. Og så har vi jo Aragorn-komplekset der og. Ellers stiller jeg velvillig opp som Aviendha Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Viggo Mortensen er uaktuell! Ikke rette mannen der... Orlando Bloom som Galad? nussetuss som Aviendha!? Da må vi se bilde først veit du Endret 24. oktober 2004 av Eriond Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ian Somerhalder som Rand. Adam Brody eller Jake Gyllenhaal som Mat Heath Ledger kunne vært en svær og skjeggete Perrin. Tom Welling som Galad, ikke noe pinglete liten fisefin Orlando Bloom Om de går for miniserie, blir det kanskje vanskeligere å få de store navnene. Er lov å se for seg i allefall Angelina Jolie som Lanfear? Lenke til kommentar
farke Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Ja, stemmer det. Det finnes ikke flatbrystede kvinner i Randland. My bad... Er ikke det jeg mener Klarer bare ikke forestille meg Knightley som Egwene. Det er derimot andre roller hun hadde passet meget bra i. En "guttete" rolle for en *kremt* "guttete" jente. Endret 25. oktober 2004 av farke Lenke til kommentar
farke Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Ian Somerhalder som Rand.Adam Brody eller Jake Gyllenhaal som Mat Heath Ledger kunne vært en svær og skjeggete Perrin. Tom Welling som Galad, ikke noe pinglete liten fisefin Orlando Bloom Interessant at du tenkte på Ledger som Perrin - jeg har allerede tenkt på ham som en mulig Rand. Gyllenhaal eller Brody ville vel begge passet som Mat, utseendemessig; men jeg kan ikke uttale meg om Brodys skuespillerferdigheter, og Gyllenhaal virker liksom så "seriøs"... ikke for det, Mat ender jo opp som ansvarlig leder og adoptivfar til slutt, så det kan vel være han passer. Jeg hadde likt å se Kate Winslet som Nynaeve! (Problem: Nyn er liten og sped, det er IKKE Winslet. Men de har samme vesen ) Endret 25. oktober 2004 av farke Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 skjønner at det er lenge siden jeg har lest bøkene når jeg så vidt husker navnene dere lister opp her Men som jeg sa tidligere i denne posten, da denne var ny. Dette kommer neppe til å bli realitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå