ingeniøren Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Her er min fantastiske erfaring med Rhomba Dag1, Fungerte fint Dag2. La inn mp3 på spilleren, koblet fra pc og slo på. DA kom det feilmelding på skjermen: Wrong mode" WAIT. (Eller noe slikt) Ventet og ventet til slutt var den slått seg av. Slo den på igjen og da kom det error check og til slutt Bad sum eller noe slikt. Da jeg prøvde å restarte den var den død og siden har den ikke ville slå seg på i det hele tatt Har så lite lyst å sende den tilbake, har nettopp vært igjenom dette tidligere i uka!! Noen som har hatt samme problemet?? Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 prøvd å formatere faenskapen? Lenke til kommentar
ingeniøren Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Den er helt død. Den svarer hverken når den er koblet til eller fra pc. Mulig dritten er uten strøm og ladekontrollen er føkket. Les også HER om flere Creative brukere sine erfaringer. Et råd til dere som lurer på om creative rhomba er bra: NEI, holde dere så langt unna som det overhodet er mulig. Hvis dere går forbi et butikkvindu og ser en rhomba utstilt, så for Guds skyld SPRING! Hvis dere møter en stakkar på gata med en Rhomba, kondoler og ha medynk, men for Guds skyld SPRING! *Advarslen er herved gitt* Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Det finns noe som kalles support forsøkt det? http://no.europe.creative.com/support/ Alle de problemene jeg har hatt på mine 2 creative produkter har jeg fått fikset der. Uten å måtte returnere dem Endret 26. mars 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
ingeniøren Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 UUnreal: Jo, jeg venter på svar fra support etter å hå kontaktet de. Jeg blir imidlertid svært bekymret over ditt utsagn som " alle de problemene jeg har hatt på mine 2 creative produkter..." jeeez... Det virker ikke akkurat som at de er feilfrie, hvis du skjønner hva jeg mener... Creative people my ass... Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Creative er faktisk verdenskjente for side ypperlige support. Det er lite de ikke fikser for deg Jo flere produkter en produsent har på markedeet, jo flere feil kommer til å oppstå. Det er ikke dermed sagt at feilprosenten er høyere. Creative kommer vanligvis med solide produkter som pleier å ha lav feilprosent til PC. MP3 spillere kan jeg ikke uttale meg om for der har jeg ikke sett noen tall. Uansett er de villige til å gå langt for å hjelpe de kundene som har problemer - ofte sender de nye varer uten å engang ta seg bryet med å feilsjekke den kunden sier er ødelagt - det er i alle fall min erfaring. La support maskineriet til Creative få tygge seg gjennom henvendelsen din så skal du se det dette en hyggelig mail ned i postkassen din snart Lykke til Lenke til kommentar
ingeniøren Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Takk enden, for din support :-) Jeg bør vel kanskje bruke tiden på noe annet fornuftig enn å hetse videre på dette. Poster videre her når jeg får svar fra support hos Creative Mvh ventende og lengtende Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 UUnreal: Jo, jeg venter på svar fra support etter å hå kontaktet de. Jeg blir imidlertid svært bekymret over ditt utsagn som " alle de problemene jeg har hatt på mine 2 creative produkter..." jeeez... Det virker ikke akkurat som at de er feilfrie, hvis du skjønner hva jeg mener... Creative people my ass... Ingen er perfekte, men de jobber med saken. La meg si det sånn at de problemene du har er verre enn de jeg har hatt. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Min Rhomba 256 mb var også død ville ikke slå seg på men ventet litt og lastet ned firmware og fungerte glimrende etterpå. gå inn på creative.com og download en ny firmware. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Legg inn ein support /rma hendvendelse på creative sine sider. Velg produktet er under 30 dager. så trur eg at det skal gå bra. Når eg hadde problemer med min Muvo, fekk eg svar innan 2 døgn etter innsendelse av rma søknad. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Her er min fantastiske erfaring med Rhomba Dag1, Fungerte fint Dag2. La inn mp3 på spilleren, koblet fra pc og slo på. DA kom det feilmelding på skjermen: Wrong mode" WAIT. (Eller noe slikt) Ventet og ventet til slutt var den slått seg av. Slo den på igjen og da kom det error check og til slutt Bad sum eller noe slikt. Da jeg prøvde å restarte den var den død og siden har den ikke ville slå seg på i det hele tatt Har så lite lyst å sende den tilbake, har nettopp vært igjenom dette tidligere i uka!! Noen som har hatt samme problemet?? Ro deg ned. Hadde akkurat samme problemet: du trenger ny firmware. Viss dem ikke har det på sida si (når jeg skulle ha ny firmware), gå innpå support chatten og spørr etter firmware, da sender noen firmwaren i mail til deg etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå