Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er min fantastiske erfaring med Rhomba

Dag1, Fungerte fint

Dag2. La inn mp3 på spilleren, koblet fra pc og slo på. DA kom det feilmelding på skjermen: Wrong mode" WAIT. (Eller noe slikt) Ventet og ventet til slutt var den slått seg av. Slo den på igjen og da kom det error check og til slutt Bad sum eller noe slikt. Da jeg prøvde å restarte den var den død og siden har den ikke ville slå seg på i det hele tatt

Har så lite lyst å sende den tilbake, har nettopp vært igjenom dette tidligere i uka!!

Noen som har hatt samme problemet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er helt død. Den svarer hverken når den er koblet til eller fra pc. Mulig dritten er uten strøm og ladekontrollen er føkket.

Les også HER om flere Creative brukere sine erfaringer.

Et råd til dere som lurer på om creative rhomba er bra: NEI, holde dere så langt unna som det overhodet er mulig. Hvis dere går forbi et butikkvindu og ser en rhomba utstilt, så for Guds skyld SPRING! Hvis dere møter en stakkar på gata med en Rhomba, kondoler og ha medynk, men for Guds skyld SPRING!

*Advarslen er herved gitt*

Lenke til kommentar

UUnreal: Jo, jeg venter på svar fra support etter å hå kontaktet de. Jeg blir imidlertid svært bekymret over ditt utsagn som " alle de problemene jeg har hatt på mine 2 creative produkter..." jeeez... Det virker ikke akkurat som at de er feilfrie, hvis du skjønner hva jeg mener...

Creative people my ass...

Lenke til kommentar

Creative er faktisk verdenskjente for side ypperlige support. Det er lite de ikke fikser for deg :)

Jo flere produkter en produsent har på markedeet, jo flere feil kommer til å oppstå. Det er ikke dermed sagt at feilprosenten er høyere. Creative kommer vanligvis med solide produkter som pleier å ha lav feilprosent til PC. MP3 spillere kan jeg ikke uttale meg om for der har jeg ikke sett noen tall.

Uansett er de villige til å gå langt for å hjelpe de kundene som har problemer - ofte sender de nye varer uten å engang ta seg bryet med å feilsjekke den kunden sier er ødelagt - det er i alle fall min erfaring.

La support maskineriet til Creative få tygge seg gjennom henvendelsen din så skal du se det dette en hyggelig mail ned i postkassen din snart :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
UUnreal: Jo, jeg venter på svar fra support etter å hå kontaktet de. Jeg blir imidlertid svært bekymret over ditt utsagn som " alle de problemene jeg har hatt på mine 2 creative produkter..." jeeez... Det virker ikke akkurat som at de er feilfrie, hvis du skjønner hva jeg mener...

Creative people my ass...

Ingen er perfekte, men de jobber med saken.

La meg si det sånn at de problemene du har er verre enn de jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Legg inn ein support /rma hendvendelse på creative sine sider.

Velg produktet er under 30 dager.

så trur eg at det skal gå bra.

Når eg hadde problemer med min Muvo, fekk eg svar innan 2 døgn etter innsendelse av rma søknad.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Her er min fantastiske erfaring med Rhomba

Dag1, Fungerte fint

Dag2. La inn mp3 på spilleren, koblet fra pc og slo på. DA kom det feilmelding på skjermen: Wrong mode" WAIT. (Eller noe slikt) Ventet og ventet til slutt var den slått seg av. Slo den på igjen og da kom det error check og til slutt Bad sum eller noe slikt. Da jeg prøvde å restarte den var den død og siden har den ikke ville slå seg på i det hele tatt

Har så lite lyst å sende den tilbake, har nettopp vært igjenom dette tidligere i uka!!

Noen som har hatt samme problemet??

Ro deg ned. Hadde akkurat samme problemet: du trenger ny firmware. Viss dem ikke har det på sida si (når jeg skulle ha ny firmware), gå innpå support chatten og spørr etter firmware, da sender noen firmwaren i mail til deg etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...