AndersK_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Sier ikke at dette er sånn det skal være eller noe, bare lurer på om dette ser bra ut og bør fortsettes på, evt noen tips? LINK Takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Fargevalget var litt for rart etter min smak. Den blå var altfor knall i seg selv, og sammen med en kraftig oransj, blir dette helt feil.. Tenk mer soothing over fargevalget ditt.. Selve interfacen i seg selv var jo grei. Ikkenoe jeg ikkke har sett før, men OK. Griden bak dlad,aefag.. si meg, hvorfor grid? En mørk tone kan gjøre akkurat samme nytten.. Banneret var jo nokså bra da, ,, hviss du fjerner den bolde oransje texten med en syyk outerglow. Bullsjitt preiket til venstre i banneret må integreres bedre i banneret, viss du tenker på å bruke det.. Men uansett, ideen var god, med litt arbeid så blir d bra! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 - Litt zzzz på en måte. Lite originalt og ganske kjedelig.. - Litt mange farger. Jeg teller 7 "hovedfarger". - Hvor "tøyelig" er den i høyden mon tro? Det luktet litt iframe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå