Pilseboben Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Fyrte opp maskina mi idag og skulle spille litt, men fikke ikke kontakt med spillkontrollerne, eller noe annet USB utstyr. gikk inn i device manager og fant ut at USB portene mine er søkk vekk!!! :sad: hvordan får jeg instalert de igjen? HJEEEEEEELP!"!!! :sad: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 riv ut alt på portene og søk etter ny maskinvare evnt. start maskinen på nytt Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 JEg fant ut en del av problemet her, men det gjør bare at jeg skjønner enda mindre enn før!! :sad: I biosen har jeg på (integrated pherpials (eller.no) valg angående hardiskene. det står alt som deafult. men det er også en som heter "onboard USB controller". denne sto av, derfor fikk jeg ikke kontakt med USB portene:-? så jeg skrur den på (enable) og starter opp.... joda.. USB portene virker, men windows exsplorer my computer bruker 4-5 minutter på å få åpnet opp oversikten over diskene o.l (det skjer for hver gang jeg oppdaterer skifter vindu. dette er så helt på trynet, og jeg fatter IKKE hva ialle dager jeg har gjort ska lgjøre???? Det er påske, fri og jeg vil SPILLE!!!! hjelp meg noen... *snufse* Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 feilen er funnet. tror det var raid kontrollerne som føkka opp:-( det ordna seg i alle fall når jeg kobla ut raiden, men spørsmålet er: hvordan kan sånt skje når man ikke har vært i biosen i det hele tatt?? -Bomboo (happy again Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 14:43, Bomboo skrev:feilen er funnet.tror det var raid kontrollerne som føkka opp:-(det ordna seg i alle fall når jeg kobla ut raiden, men spørsmålet er: hvordan kan sånt skje når man ikke har vært i biosen i det hele tatt??-Bomboo (happy again RAID kontrolleren trenger egene driverne i windows for og fungere skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå