Kalle_^ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvis du snakker med en elektro butikk eller en eletrikker så kan de sikkert hjelpe deg. Eller du kan prøve deg fram med en lyspære, bateri og noen ledninger. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Prøvde med lyspære og bateriet og fant ganske fort ut hvordan det skulle kobbles Takk for hjelpen Kalle88 Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Takk for svar Shiva Jo, var mest for å slippe unna de innpåslitne kompisene som vil "låne" pc`n min på lan Dessuten synes jeg tennings lås virker utrolig fett da Vet det. Har en datter på 4 år som har begynt å finne ut hvordan hun slår på pc'en for hun skal på disney.go.com Jeg bør innstallere en nøkkel selv, men mest av alt har jeg lyst på den der kodebryteren. Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 http://www.overklokking.no/casemods/keyswitch/index.html Ligget rett foran nesa deres hele tida ...argh Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ja min funka fint et ar timer! så sjedde ------>DETTE<------ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå