Knofle Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) erhm..... men som oftest er det ikke orntlige slemminger som driver og kødder da... det er oftest lanm8es som "hihihi, nå skal vi være ekle mot han".... da gidder de ikke å mekke noe fancycrap asså.... da holder det med en nøkkelbryter... hvis ikke du har noen orntlige sære venner da :S EDIT: skriveleif Endret 31. mars 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg her to stk. låser på mitt kabinett som er til av/på bytteren. det er bare noen jeg plukka ut av noen gammle 486er Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 kan skrive det jeg har gjort *håper ingen av vennene mine ser det:P jeg har en diskett stasjon som er modifisert, har fjernat ALT av innhold. fester 2 kabler på måleren *den som legge seg innpå platå på disketten* og så har jeg en tom diskett som er dratt ut den platå i. Den står halveis i pcen. og når jeg vil starte den så klemme jeg disketten inn. og så ut igjen med en gang. da starte den og så har jeg en nøkkelbryer og på Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 kan skrive det jeg har gjort *håper ingen av vennene mine ser det:P jeg har en diskett stasjon som er modifisert, har fjernat ALT av innhold. fester 2 kabler på måleren *den som legge seg innpå platå på disketten* og så har jeg en tom diskett som er dratt ut den platå i. Den står halveis i pcen. og når jeg vil starte den så klemme jeg disketten inn. og så ut igjen med en gang. da starte den og så har jeg en nøkkelbryer og på McGyverstyle Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Takker for alle nyttige opplysninger. nå blir det nøkkelstrømbryter på den ene av de 2 ledningene til startknappen. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det er også mulig å montere keyboard lock på HK (låser tastaturet). Har tenkt på å montere en nøkkelbryter på der slik at ingen kan kødde med maskinen uten nøkkel. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 kan skrive det jeg har gjort *håper ingen av vennene mine ser det:P jeg har en diskett stasjon som er modifisert, har fjernat ALT av innhold. fester 2 kabler på måleren *den som legge seg innpå platå på disketten* og så har jeg en tom diskett som er dratt ut den platå i. Den står halveis i pcen. og når jeg vil starte den så klemme jeg disketten inn. og så ut igjen med en gang. da starte den og så har jeg en nøkkelbryer og på Genialt!! Lenke til kommentar
kul_11 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvordan fungerer den Fingerprint readeren? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 er det ikke bare å klippe psu on (den grønekabelen på atx) og lodde den på den nøkkelbryteren??? for om den kretsen er brutt så ska vel ikke psu starte (kill me if im wrong) Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Then I'm here to kill you! Neida.. Du har nesten rett. PSU ON får bare et impuls signal, og så får den ikke noe mer. Hadde man satt denne på en vanlig tenningslås, ville den fått strøm hele tiden. Og som nevnt tidligere i tråden, den ville ha skrudd seg selv av etter 10 sec. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Then I'm here to kill you! Neida.. Du har nesten rett. PSU ON får bare et impuls signal, og så får den ikke noe mer. Hadde man satt denne på en vanlig tenningslås, ville den fått strøm hele tiden. Og som nevnt tidligere i tråden, den ville ha skrudd seg selv av etter 10 sec. egentlig ikke for man klipper bare den grønne i 2 og lodder den på låsen og da ska jo den funke på samme måtte eller? for det er jo en stengt og en åpen pos på en sånn lås og når den er på åpen så er det som om den grøne kabelen skulle vert normal det er jo da impulsene fra psu kommer kommer på samme måte som om ikke låsen skulle vert der Ld Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 egentlig ikke for man klipper bare den grønne i 2 og lodder den på låsen og da ska jo den funke på samme måtte eller? for det er jo en stengt og en åpen pos på en sånn lås og når den er på åpen så er det som om den grøne kabelen skulle vert normal det er jo da impulsene fra psu kommer kommer på samme måte som om ikke låsen skulle vert der Stemmer det, for å kunne starte PCen må man sette nøkkelen i, sette den i "på" posisjonen og deretter trykke på den vanlige power knappen. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hvis man starter strømforsyninga med den grønne ledninga, skrus resten av pcen også seg på da. eller må man deretter trykke inn den vanlige knappen for å skru pcen på? Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 om du skal skru på pcen med tennings låsen så kan du ikke bare kutte den grønne ledningen og sette på låsen der. da tror jeg nok du blir nødt til å bytte den ut med power knappen. om du skal bruke power kanppen og ha en nøkkel ekstra, er det ikke noe problem å sette låsen på den grønne ledningen Lenke til kommentar
Locci Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 om du skal skru på pcen med tennings låsen så kan du ikke bare kutte den grønne ledningen og sette på låsen der. da tror jeg nok du blir nødt til å bytte den ut med power knappen.om du skal bruke power kanppen og ha en nøkkel ekstra, er det ikke noe problem å sette låsen på den grønne ledningen Det jeg mente er det at man lodder på nøkkel brytteren og at man da (aktiverer psu on) og så trykker på standar power on knapp som da starter hele vidunderet (sry om det er noen leifer ute å går har ikke sovet på 2 dager) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Det man gjør er å ha en nøkkel som returnerer til utgansposisjonen.. f.eks en tenningslås til en bil.. så tar man lednigene der kobler om låsen istede. Som regel har de låsene en kurs som holder en sluttet krest slik at du også kan forlenge den grønne ledningen på ATX kontakten til å gå om nøkkelen og ned til ATX kontakten igjen. Da er du 100 % nødt til å ha nøkkel for å starte maskinen.. Eller visst man virkelig går inn for det.. finn deg en vraka bil av lit nyere dato med fjernstyrt sentral lås og startsperre.. så må du ha kodet nøkkel for at den skal starte Så er det slik for å åpne kabinettet må du bruke den fjernstyte sentrallåsen for å låse opp sidelukene..... Kanskje montere noen blinkelys på og alarm.. da er du bra sikra Endret 3. april 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Altsa hva er problemet? bare kutt power on ledningen slik at du fester en ledning på hver a festene på nøkkelen har gjort det selv kan sikker vise noen bilder av de må bare finne de først bare kjøp den på bilteama den nøkkelen den bruker jeg funker helt fett!!! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Haha, den fingerprintscanneren var genial! Funker den slik at du installerer programvaren til den, deretter kan PC´en kun startes ved hjelp av den, selv om USB-kabelen trekkes ut? Eller er det bare å trekke ut USB-kabelen, så kan du starte PC´en på vanlig vis? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Altsa hva er problemet? bare kutt power on ledningen slik at du fester en ledning på hver a festene på nøkkelen har gjort det selv kan sikker vise noen bilder av de må bare finne de først bare kjøp den på bilteama den nøkkelen den bruker jeg funker helt fett!!! men da blir sikkerheten dårlig og da.. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Altsa hva er problemet? bare kutt power on ledningen slik at du fester en ledning på hver a festene på nøkkelen har gjort det selv kan sikker vise noen bilder av de må bare finne de først bare kjøp den på bilteama den nøkkelen den bruker jeg funker helt fett!!! men da blir sikkerheten dårlig og da.. Tviler på at det er noen som gidder å fikle med den for å starte den hvis det er nøkke hull og ikke knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå