Gå til innhold

DC++ hjelp trengs, må mekke noen flere slots...


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Trenger litt hjelp med nedlastningsprogrammet Direct Connect++ (DC++)

Jeg vil jo helst laste ned mer enn en ting om gangen, men det går ikke ennå, da jeg bare har 1 slot eller no sånt. Noen som bruker dette programmet selv, og kan svare meg her eller på en pm?

 

 

Hadde vært veldig fint, det haster litt...

 

 

pain ;)

 

EDIT: Har en ekkel, flau følese om at dette er lett å fikse, men ikke bli sunt på meg :whistle:

Endret av P@yNe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du tenker å laste flere filer fra samme user så går ikke det med DC++, men du har den geniale funksjonen der du høyreklikker på filen og velger search for alternates og da finner den automatisk andre som har samme fil, og legger de til listen din. I oDC (www.gempond.com/odc) kan du gjøre dette med flere filer samtidig og med kataloger.

 

 

edit: nice sigg forresten, tror en av oss burde skifte... og på postcounten ser det ut til at det blir meg... Får tenke ut noe lurt til i morgen...

Endret av Musty
Lenke til kommentar
hvis du tenker å laste flere filer fra samme user så går ikke det med DC++, men du har den geniale funksjonen der du høyreklikker på filen og velger search for alternates og da finner den automatisk andre som har samme fil, og legger de til listen din. I oDC (www.gempond.com/odc) kan du gjøre dette med flere filer samtidig og med kataloger.

 

 

edit: nice sigg forresten, tror en av oss burde skifte... og på postcounten ser det ut til at det blir meg... Får tenke ut noe lurt til i morgen...

Hører vel egentlig under programmvare forumet

Det går kansje ikke med dc++ med det går med czdc++ og zDC++.

Her kan du laste ned samme filen fra flere users. Skal mekke en liten del om det i guiden min når jeg får tid. Gidder ikke finne fram URL, nå men google litt og du finner det jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...