FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Heisann... Trenger litt hjelp med nedlastningsprogrammet Direct Connect++ (DC++) Jeg vil jo helst laste ned mer enn en ting om gangen, men det går ikke ennå, da jeg bare har 1 slot eller no sånt. Noen som bruker dette programmet selv, og kan svare meg her eller på en pm? Hadde vært veldig fint, det haster litt... pain EDIT: Har en ekkel, flau følese om at dette er lett å fikse, men ikke bli sunt på meg Endret 25. mars 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
mort112 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 File-settings-sharing nederst der kan du velge hvor mange slots du skal ha åpne. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Nedlastingen er ikke begrenset på antall slots. Opplastingen derimot er File\settings\sharing\ Det finner du antall slots til opplastingen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Det går ikke! Har seff sett det der før.. Noen? Noe gærnt med de innst. jeg har på nå da? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Nedlastingen er ikke begrenset på antall slots. Opplastingen derimot er File\settings\sharing\ Det finner du antall slots til opplastingen. Kan ikke stemme. Jeg får ikke laste ned så mye jeg vil. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 File - Settings - Downloads - Maximum Simultaneous Downloads = 0 Hvis ikke dette hjelper vet jeg ikke... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Uff, ser ut som jeg har driti på dolokket og slikket det opp etterpå. Sorry, min feil x ørten. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) hvis du tenker å laste flere filer fra samme user så går ikke det med DC++, men du har den geniale funksjonen der du høyreklikker på filen og velger search for alternates og da finner den automatisk andre som har samme fil, og legger de til listen din. I oDC (www.gempond.com/odc) kan du gjøre dette med flere filer samtidig og med kataloger. edit: nice sigg forresten, tror en av oss burde skifte... og på postcounten ser det ut til at det blir meg... Får tenke ut noe lurt til i morgen... Endret 25. mars 2004 av Musty Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 edit: nice sigg forresten, tror en av oss burde skifte... og på postcounten ser det ut til at det blir meg... Får tenke ut noe lurt til i morgen... Nei, jeg kan skifte jeg, bevar for all del din Lenke til kommentar
twhumax Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Enig, men ved "search for alternates" svarer det seg å forenkle søke teksten, men se at filen har nøyaktig samme størrelse, da får man flere hits da mange har samme film, men delvis forskjellig tittel. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hvis du tenker å laste flere filer fra samme user så går ikke det med DC++, men du har den geniale funksjonen der du høyreklikker på filen og velger search for alternates og da finner den automatisk andre som har samme fil, og legger de til listen din. I oDC (www.gempond.com/odc) kan du gjøre dette med flere filer samtidig og med kataloger. edit: nice sigg forresten, tror en av oss burde skifte... og på postcounten ser det ut til at det blir meg... Får tenke ut noe lurt til i morgen... Hører vel egentlig under programmvare forumet Det går kansje ikke med dc++ med det går med czdc++ og zDC++. Her kan du laste ned samme filen fra flere users. Skal mekke en liten del om det i guiden min når jeg får tid. Gidder ikke finne fram URL, nå men google litt og du finner det jeg snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå