MIZZ_HELL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg skal lage konf. innbydelser på data, men jeg vet ikke hvilket program jeg skal bruke Kan noen gi noen forslag til et program som ikke er altfor vanskelig å bruke og som kan lage innbydelser?? Håper på hurtig svar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 word eller powerpoint er jo greit for deg Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Kan jo bruke det, men finnes det ikke et program som er laget for å lage innbydelser?? Det må da gå ann å gjøre sånn at når jeg skriver ut så kan jeg brette den sånn at det blir en forside så åpner du den og der står texten. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Joda, det finns. Jeg bruker MicrographX Draw 6.0 som kan gjøre dette. Ellers så er programmer som Adobe Photo DeLuxe egnet. + En masse andre programmer. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Her er noen: InDesign, PageMaker, Quark XPress... og MS Publisher (anb. ikke) Lenke til kommentar
god_online Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Her er noen: InDesign, PageMaker, Quark XPress...og MS Publisher (anb. ikke) MS Publisher (resten anbefales ikke av følgende årsak: "et program som ikke er altfor vanskelig å bruke" ) Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Her er noen: InDesign, PageMaker, Quark XPress...og MS Publisher (anb. ikke) MS Publisher (resten anbefales ikke av følgende årsak: "et program som ikke er altfor vanskelig å bruke" ) Og det sier du på hvilket grunnlag? Har brukt Quark siden eg var 12 år og det er kjempe-enkelt, enklere å bruke enn word f.eks (men Quark er vel uansett ikkje aktuelt.. koster jo rundt 20 000.) InDesign er også enkelt å bruke, igjen syns eg det er enklere enn f,eks Word.. InDesign kan du teste som 30 dager trial-> Adobe. Nei last ned og test det du (30 dager skulle holde til å lage innbydelsene)! plages du kan du sende en PM så skal eg gi deg noen tips slik at du enkelt kommer i gang. Vil ikkje anbfale noen å bruke møkk-prog, slik som MS Publisher. Du kan selvsagt gjøre alt i ett bilde/grafikk prog, f,eks Photoshop, Gimp, PS Elements osv... Men tekst blir ikkje 100% bra da. Endret 26. mars 2004 av kvikks Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg skal lage konf. innbydelser på data, men jeg vet ikke hvilket program jeg skal bruke Kan noen gi noen forslag til et program som ikke er altfor vanskelig å bruke og som kan lage innbydelser??Håper på hurtig svar Jeg og datteren min laget en konfirmasjons innbydelse i fotoshop. Vi gjorde innbydelsen om til JPEG fil, og bestillte det som vanlig bilde 10x15 gjennom fotoknutsen. Resultatet ble knallbra. Royrogers Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Ellers er jo Corel Draw Suite ganske bra da.. Spesielt Corel Draw 12 er ganske enkelt og lage enkle ting på for newbs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå