monzilla Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Satt i timen her forleden og hadde følgende dialog med en svært søvnig kamerat av meg : Meg - Kor mye e klokken Han - Halv syv Meg - Halv syv ? Sist eg sjekket var den ti over elleve Han - Men ******, mann, skjønner du ikke at eg har forsovet meg? Meg - Hæ ? Har det klikket for deg? Han (begynte å snakke svært høyt, nærmest skrike) - EG HAR FORSOVET MEG. LA MEG VÆRE I FRED. KLOKKEN ER HALV SYV. SKULLE VÆRT OPPE FOR EN HALVTIME SIDEN Dette resulterte jo at hele klassen brøt ut i latter, og han ble grådig flau Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 uff, stakkar gutt er ikke enkelt vettu Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hehe, alltid like morsomt det der å ringe folk tidlig om morgenen Eller å ringe folk kl. 4 om natten (før en skoledag) og spørre et helt meningsløst spørsmål, som f.eks. "Er fisker tørste?" Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 "er fisker tørste?" er bra ja .. så du den i Pondus? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 "er fisker tørste?" er bra ja .. så du den i Pondus? hehe, nei.. det var en fyr som ringte meg å sa det en gang Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kamerat me AOpen kabinett... Et av de ordentlig kjipe sakene. ThEP|g|♦N Operasjon "anti virus" iverksatt sier: kabinettet mitt e DYRT kostet 2000 uten strømforsyning Erik sier: *mobbe duen* Erik sier: 299 med.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Hehe.. ok.. Det samma stod i Pondus en gang å Morsomt det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Skjedde med søskenbarnet mitt engang: *telefonen ringer heime hos han* *han tar telefonen, men seier ingenting, fordi det var ukjent nr* Alt skjer med kviskre-stemme andre enden: "Hei" han: "hei" andre enden "Er du alene?" han: "ja?" andre enden: "ok" *andre enden legger på* noken fikk seg kanskje en stygg overraskelse i ekteskapet.. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 internt morosam quote blant ungdomane i Øystese på vestlandet: "betre byr du berkje i bakken enn ein sekk med Formel Fiber , noke 2x4 og litt plank" Eg ler av denne i allefall Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 "betre byr du berkje i bakken enn ein sekk med Formel Fiber , noke 2x4 og litt plank" Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 "betre byr du berkje i bakken enn ein sekk med Formel Fiber , noke 2x4 og litt plank" Er det norsk? Da tror jeg at du må oversette til urdu for meg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 "betre byr du berkje i bakken enn ein sekk med Formel Fiber , noke 2x4 og litt plank" Er det norsk? Da tror jeg at du må oversette til urdu for meg. Det begynner med et norrønt sitat "Betre byr du berkje i bakken en mannevit mykje(?)" noke sånt... betyr noke sånt som at *skifte til bokmål* : "bedre bør bærer du ikke i bakken enn masse vett i skallen(?)" men dette sitatet er jo då modifisert.... ganske ok den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå