joffe11 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei Jeg har en Plextor 708A dvdbrenner som har begynt å oppføre seg litt rart. Alt har fungert bra med Nero inntil nylig. Jeg får ikke brent CD'er, men kun DVD'er. Har prøvd å reinstallere Nero, men det hjalp ikke. Feilmeldingen jeg får da jeg prøver å brenne cd'er er "power callibration failure". Noen som vet hva dette kommer av?? Litt rart at jeg kun får brent DVD'er. Pc'en er kun 4 mndr gammel, og funker bra ellers. Kan dette være noe bugs? Takker for svar Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 power calibration error = dårlig/ikke kompatibel plate. Prøv f.eks Verbatim eller plextor sine egne plater. Oppdater firmware. Har du nforce chipset på hovedkortet? i så fall - avinstaller nforce IDE driverene og bruk kun M$ sine drivere som er med operativsystemet. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg bruker Verbatim plater. Usikker om jeg har nforce chipset. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå