martin86 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vet det er mange erfaringer om 6600 inne på forumet, men en ting jeg ikke har funnet ut av.. Hvordan er hastigheten i menyene og når man skriver meldinger? Er det kjapt og kontant, eller henger den ikke med i svingene? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Når amn skriver meldinger er den med 150% men når man navigerer i menyene er det et halvt sekund delay... Ellers en super telefon Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 har litt delay ja, men dette kommer egentli ann på hvor mye du har på minnekorte ditt ;D Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Når amn skriver meldinger er den med 150% men når man navigerer i menyene er det et halvt sekund delay... Ellers en super telefon Halvt sekund? Du, ingen vits i å overdrive. Jeg har 100 MB igjen på 256 MB kortet mitt, og min telefon er bare litt treg rett etter oppstart, ellers henger den forrykende godt med i svingene... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 er relativt til hva man har hatt før det. Jeg har T610 og jeg la merke til at den var litt treg i menyene. halvt sekund er nok å overdrive, men var nok til at jeg la merke til det med en gang. Lenke til kommentar
martin86 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Noen som vet om noen tilbudskampanjer på 6600 nå? med netcom youngtalk? eller som bare vet om et billig sted.... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Noen som vet om noen tilbudskampanjer på 6600 nå? med netcom youngtalk?eller som bare vet om et billig sted.... http://www.amobil.no/prisguide.php Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Rett etter oppstart er tlf. treeeg men etter å ha trykket på menyen en gang så er den normal... Den er ikke noe særlig treg, iallefall ikke med 0.5 sek delay Sms'en og menyene virker fint fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå