Even. Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) topic sier vel det meste. obs!obs!obs! alt er ikke helt bent og header mangler, men det er bare et utkast http://gatebiler.nirvananorge.com/side.jpg Endret 25. mars 2004 av gatebiler.tk Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tja... Kan vel muligens bli bra dette, men dropp den vertikale menyen. Helt umulig å få noe vettugt ut av den. Lag en 1px bred ramme rundt bildet av den bilen også. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 men hvor skal jeg gjøre av menyen da noen forslag..... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 som sagt det er bare et utkast og innholdet.....ja.... det er jo bare tull da. guttorm er ikke et så vanlig navn tror jeg Lenke til kommentar
armatua Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Enig i at vertikal meny er - hvis du absolutt skal ha det, så vend i det minste bokstavene andre veien, evt. horisontale bokstaver under hverandre i en kolonne. Men en horisontal meny er nok best. En skikkelig header mangler, og en footer bør også være med. Karakter 3- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 som sagt det er bare et utkast og innholdet.....ja.... det er jo bare tull da. guttorm er ikke et så vanlig navn tror jeg Og nettopp til det har vi Lorem Ipsum ! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Fonten i menyen og feltene var direkte stygg, finn deg en litt "mindre" pixelfont. Ellers kan det bli bra. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hvorfor legge ut en fish som ikke er ferdig eller tilnærmet ferdig? Vel, vel. Fargene likte jeg faktisk, da lyseblå er en av mine mange yndlingsfarger. Fontvalget i meny og logg inn-baren er helt flott, men typrografien i innholdet likte jeg ikke. Skal det virkelig være så mye padding? Litt for "falsk" gradient. Litt mindre opacity, kanskje? Ellers vil jeg tro dette kan bli ganske bra. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tu teik it fast: - Den menyen får et terningkast langt lavere enn noen terning known to man kan vise. Ha for all del ikke teksten vertikalt. - Som dunings sier, er opacityen på gradientene i "rørene" for høy. Jeg tror det ville blitt mer naturtro med en mindre opacity. - Det ser ut som at innholdet er klumpet litt for hardt sammen på midten. - Ellers greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå