Soho Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 det er grunnen til at jeg spør da. For med tele2 kan du kjøpe et adsl modem/ruter(whatever) til 4-500 kr, men dette er valgfritt. har du sånn fra før trenger du ikke det. Spm var da om de hadde pppoe eller ikke. Husket ikke ordet. Og til han som mener at telenor ikke har "oppkobling" på adsl er langt på jordet for det har de. men som nevnt dette kan fixes med en router. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 telenor bruker fortsatt pppoe, for å slippe å vente 10 sekunder på å koble til internett kan du sette opp et aksesspunkt og konfigurere pppoe som tidligere nevnt. du må bare se at det støtter pppoe.. ringe opp er noe man gjør med telefon Lenke til kommentar
reybr Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 det er grunnen til at jeg spør da. For med tele2 kan du kjøpe et adsl modem/ruter(whatever) til 4-500 kr, men dette er valgfritt. har du sånn fra før trenger du ikke det. Spm var da om de hadde pppoe eller ikke. Husket ikke ordet. Da kan jeg slå det fast med en gang at Tele2 bruker IKKE PPPoE men vanlig LAN oppsett med DHCP. Men du kan ikke bruke en vanlig router for å koble deg på ADSL linjen (hverken hos Tele2 eller hos andre), du må ha et ADSL modem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå