defzx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Takk for at du har registrert deg hos Apple for å bli holdt oppdatert om iPodmini i Europa. Vi kunngjorde i dag at Apple har flyttet den verdensomspennende lanseringen av iPod mini til juli. Du finner mer informasjon i pressemeldingen nedenfor. Nå ble jeg skuffa.. Hadde planlagt å kjøpe den. Da bruker jeg heller pengene på og oppgradere pc-en! Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hæhæ! Ser på nettstedet der jeg har bestillt min ipod mini:P The iPod Mini's will ship today! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hm. apple er dessverre kjent for at de har flere forsinkelser, eks x-server, G5, Imac o.s.v Dette kan ikke akkurat kalles en overaskelse, jeg hadde jammen blitt overasket hvis de hadde kommet når de sa de skulle komme. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 hæhæ! Ser på nettstedet der jeg har bestillt min ipod mini:P The iPod Mini's will ship today! w00t? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har en jeg Hadd den i en uke snart. Helt knall men jeg hører nesten bare på musikk på pcen så derfor jeg selger den Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Sikkert for det beste da, mange som har hatt problemer med denne vist. Sikkert noe av grunnen til utsettelse. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det som mangler, er firmware upgrade. w00t? Jeg bestilte fra USA forrige uke. Og idag ser jeg på hjemmesidene deres: "The iPod minis will ship today". På norsk, "iPod mini'ene vil bli sendt ut idag" Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 http://www.apple.com/ipodmini/ Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Sikkert for det beste da, mange som har hatt problemer med denne vist. Sikkert noe av grunnen til utsettelse. Hvilke problemer da? :PMin har funka utmerket den lille stunden jeg har testa den Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 2000Kr ja.. da begynte ipod straks å bli mere interessant! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er jo europeisk release det er snakk om, tenker jeg. Dersom dette stemmer da. Vært ute i USA en stund nå Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Sikkert for det beste da, mange som har hatt problemer med denne vist. Sikkert noe av grunnen til utsettelse. Hvilke problemer da? :PMin har funka utmerket den lille stunden jeg har testa den Vel, mange som opplever at det lagger endel mellom sang bytting, og at den henger seg helt og man må vente til batteriet er godt tomt før man får gjort noe med det. Men men, sikkert ikke på all3 da. Bare Noe jeg har lest om på noen forum rundt omkring, og på dette forumet og. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kjøper heller iPod 15GB til noen kroner ekstra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå