mikkex Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei, når noen på hjemmenettverket vårt henter en film, musikk e.l. fra min maskin bruker det så mye ressurser at maskinen min omtrent stopper opp. Finnes det en enkel måte å begrense båndbredden på sharet? (ikke FTP) Dette er et standard share i win XP og jeg har en passe sterk maskin (XP2200, 512MB). Hvis video spilles direkte av fra min disk merker jeg ingenting (lav dataoverføring). takk takk /mikke Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Da kan du bruke et program som heter NetLimiter, som og funker på hjemmenettverket ditt. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Da kan du bruke et program som heter NetLimiter, som og funker på hjemmenettverket ditt. må man kjøre denne på hver maskin i hjemmenetteverket da? Kan vel ikke kjøre den fra en maskin? Lenke til kommentar
mikkex Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Takk, men jeg har prøvd NetLimiter og det klarer ikke å begrense hastigheten på filkopiering fra et share til en annen maskin på LAN. Tror jeg skal skru sammen en server av gamle deler og sette på en svær fisk. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Merket du av på Local Network i NetLimiter da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå