AndersT2 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 fant at det var noen innstillinger for AGP minne i biosen, som nå står på 64 mb. Er dette noe jeg skal stille på, eller er det for integrert grafikk. Jeg har Abit IT7 og ett Sapphire 9800 Pro med 128 MB Skal da jeg sette det til 128? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hvor mye har du minne (ram) ? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 1024 mb, bios kan stilles opp til 256 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hvis du tenker på aperture size så den kan du sette på 256 siden du har så mye minne, 128 duger også..... Lenke til kommentar
jarnt Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) God kvelden. Så litt på den problemstillingen selv her forleden. Ser ikke ut til å ha noen fast regel for bestemmelse av denne størrelsen. Eneste er å ikke sette den aperturestørrelsen høyere enn instalert systemminne. ( har du bare f.eks 192MB ram instalert, er det ingen fordel aperture size i bios på 256MB) Det er vel ikke en reel problemstilling, da de fleste som kjører win XP gjerne har over 256MB RAM instalert. Det ble konkludert med at aperture size burde stilles lavere enn den totale ram mengden som en har instalert. Artiklene kan leses her og her. Har andre noen synspunkter, så kom med dem. Kunne vært moro å se hvordan tilstanden er på dagen grafikk kort. Mvh jarnt edit: pynting på tekst Endret 25. mars 2004 av jarnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå