Lurre Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) QUOTE (klo @ 24/03/2004 : 21:34) Hvordan er lydkvaliteten på dette da? Teoretisk skal man kunne få en meget god lydkvalitet (flere ganger hva en CD kan klare) med denne teknologien. Nå vet ikke jeg om strømnettet er er horisontalt eller vertikalt (eller dreiende) ,men teoretisk skal man fint kunne få meget god kvalitet her Hvorfor skal man få bedre lydkvalitet en cd? Strømnettet horisontalt eller vertikalt? Kommer vel an på hvordan eletrikeren har lagt kablene det.. Men mesteparten av verdens strømkabler ligger nok horisontalt.. Endret 25. mars 2004 av Lurre Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hehehehe.... tok an ikkje kan du forklare litt Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) jeg tror at han øverste sikkter til at strømmen(inne i ledningene) går horisontalt /vertikalt ikke hvilken vei ledningene ligger Skyt meg hvis jeg har feil hær.. Endret 25. mars 2004 av Lurre Lenke til kommentar
GSM Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Høres ut som om det er snakk om elektrostat høytalere. Link til resten av tråden da. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Var snakk om å føre lydsignaler (fra pc til forsterker f.eks) gjennom strømnettet i huset. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Var snakk om å føre lydsignaler (fra pc til forsterker f.eks) gjennom strømnettet i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå