doffpett Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Heisann Jeg holder på å fikse en gammel pc for en venn. Det har seg slik at jeg avinstalerte et par programmer hvor av noen HP programmer. Dette er en hp pc. Når jeg restartet pcen kom jeg helt til innloggingen, skrev inn brukernavnet og passord, trykket enter. timeglasset kommer frem et par ganger men det eneste som kommer opp er skrivebordsbakgrunnen, ikke noe startmeny og ingen ikoner. Men da jeg startet den opp i sikkerhetsmods fungere alt helt fint. Hva kan jeg gjøre uten å reinstalere for å få pcen til å funke slik den skal. Alle forslag blir tatt imot med takk. Mvh Christoffer Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Prøv å legg inn en ny profil. Hvis dette hjelper kan du kopiere over dokumenter og instillinger til denne. Lenke til kommentar
doffpett Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Takk for tipset, skal prøve dette nå. Forresten, glemte å skrive at jeg får oppe en feilmelding angående noe nettverksgreier. Selv om pcen ikke er tilkoblet nettverk eller internett. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Se om du finner en mappe under windows>options>caps>install Da kan inst. win. over uten å slette noe Du har kanskje slettet noe som var litt viktig for win. Endret 25. mars 2004 av jarmo Lenke til kommentar
doffpett Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg prøvde det du skrev jarmo, men får opp en feilmelding. Ikke nok konvensjonelt minne til å gjennomføre instalasjonen. Hvordan kan jeg løse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå