Gå til innhold

Møte/Rekordslåing

the_fire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ser det ut som om det er ganske mange som har vært på dette innlegget og lest ja... Pr. 31.3.04 har ca 700 personer lest dette innlegget. HVis vi sier at 150 personer ikke kommer, så har vi (tenke tenke) 550 personer av de vil komme. Men så er det vanligvis 2-300 personer på dette forumet (nei, jeg gidder ikke regne med at noen av de personene er noen av de som har lest dette emne), så da er vi oppe i (550+250=800) 800. Pr 31.3.04 er besøksrekorden 825 personer. Da mangler vi (825-800=25) 25 personer som burde komme. Så det ser ikke ut som om vi sprenger alle grenser akkurat... Men men. Møt opp kl. 19.00 torsdag 1. april. Jo flere jo bedre!

Lenke til kommentar

Har dessverre ikke mulighet..Men kan sannsynligvis sette Opera til å oppdateres hvert 15. minutt.

Og angående det: Til dere som sier "men jeg kan jo ha maskinen på", så tror jeg ikke det hjelper. Er vel "Active the last 15 minutes"?.

Lenke til kommentar
Har dessverre ikke mulighet..Men kan sannsynligvis sette Opera til å oppdateres hvert 15. minutt.

Og angående det: Til dere som sier "men jeg kan jo ha maskinen på", så tror jeg ikke det hjelper. Er vel "Active the last 15 minutes"?.

Hvordan fikser man det?

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...