VeXx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hallais der ! Fikk just mail fra techland om at meg og en kompis er betatestere for Xpand Rally:) Det synes jeg var dødsfett Noen andre som er så heldige ? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) jepp jeg fikk mail om det for 3 timer siden haha nå skal jeg ikke poste flere poster skal ha post count 666 Endret 25. mars 2004 av Dennis87 Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 haha nå skal jeg ikke poste flere poster skal ha post count 666 Hah, the neighbour of the beast, mer eller mindre Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Arg .. nå jeg forbanna. kommer ikke inn på Forumet pga zonealarm.. Får denne hele tiden : "Your browser does not support Cookies". jeg har skrudd av zonealarm og enabla all cookies i explorer men de funker forsatt ikke. Noen som har en løsning? Og har noen kommet inn på ftpen for og downe det? Lenke til kommentar
solz Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 nei. men de skulle visstnok fikset det i morgen tidlig. Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Fnis... Ja jeg og var så heldig.. Blir spennende.. Lenke til kommentar
nlaBlah Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Foresten.. Noen av dere andre heldige som har kommet inn på FTP servern? Sliter med det ass.. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hmm..fikk ikke noen mail, dermed ingen betatesting på meg med dette spillet, i første omgang Men men..mer tid til BF:Vietnam Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg kommer heller ikke inn Er max 20 users, men er en del som har fått det ned, så vi får det kanskje i dag Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Gratulerer! Så litt på spillet i går, det virker lovende med sin bruk av Chrome-motoren! Rapporeter flittig fra testingen! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Kom med jeg også...litt uvanlig egentlig, da har jeg kommet med på 2 betatestinger på to uker. Pleier aldri å bli valgt ut, men nå var jeg heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå