BeatPete Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Prøvde nettopp denne tjenesten: http://www.musikkonline.no/shop/displayMobileContent2.asp Der selger de audioringetoner (mp3 og amr). Veldig kult! De hadde også screansavere og bakgrunnsbilder. Veldig kult med "NEi, så tjukk du har blitt" som Mp3 tone på min Motorola. javascript:emoticon('') Anbefales! javascript:emoticon('') Pete Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 De hadde også screansavere og bakgrunnsbilder. Hvor da?? Eller stilig side Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Er dette vanlige mp3 filer? Som funker på alle telefoner? Forstpd ikke helt dette Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva er poenget med å betale for en MP3 ringetone? når du heller kan overføre en MP3 fra PC til til telefonen gratis (som du selvfølgelig har rippa fra et album som du har kjøpt) Lenke til kommentar
BeatPete Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Vitsen er at jeg ikke gidder å styre med å rippe cd, klippe låter, koble til tlf osv når jeg kan betale 15 kr for å laste ned BP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå