Gå til innhold

Kjøling

just me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar att den skal være bra... men eg anbefaler deg Thermaltake Volcano 11/11+ den er RÅ... har ein XP2700+ som er klokket opp til XP3400+ og eg kjører min volcano 11 på ca 2000-2500rpm ingen støy og Cpu. tempen ligger på 30-35 grader...

2500rpm: 33c idle

3000rpm: 28c idle

5000rpm: 26c idle

anbefalast :thumbs:

Endret av MuD
Lenke til kommentar

Hva er dine krav til viften - skal den kjøle godt (overklokking) eller skal den være stille? Hvilken prosessor har du? Lettere å gi et bra svar når jeg vet dette.

[ edit: om poenget er å få et stille system finnes det billige alternativer på komplett. Dersom det skal være stille og kraftig kjøling blir det dyrere. MuD sitt forslag er i så måte bra. ]

Endret av roolf
Lenke til kommentar
Hva er dine krav til viften - skal den kjøle godt (overklokking) eller skal den være stille? Hvilken prosessor har du? Lettere å gi et bra svar når jeg vet dette.

[ edit: om poenget er å få et stille system finnes det billige alternativer på komplett. Dersom det skal være stille og kraftig kjøling blir det dyrere. MuD sitt forslag er i så måte bra. ]

Sorry, det var litt dårlig forklart. :blush:

Jeg har en AMD Athlon XP, 1533 MHz (5.75 x 267) 1800+ jeg har tenkt å kjøpe AMD Athlon 64 3000+ men det er ikke før en god stund. Jeg skal ikke overklokke den cpu`en jeg har nå. Den skal være så stille så mulig.

Lenke til kommentar

Sorry, det var litt dårlig forklart. :blush:

Jeg har en AMD Athlon XP, 1533 MHz (5.75 x 267) 1800+ jeg har tenkt å kjøpe AMD Athlon 64 3000+ men det er ikke før en god stund. Jeg skal ikke overklokke den cpu`en jeg har nå. Den skal være så stille så mulig.

da ville eg anbefalt deg og kjøpe ein Silent Breeze kjøler fra komplett.no

dei kjøler forsåvidt bra og er lydløse :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...