just me Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hallo! Jeg har skal kjøpe en ny vifte og så litt på denne er det noen som har erfaring med denne viften? Eller forslå en annen god vifte utenom vannkjøling. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 De viftene og kjøleribbene på microplex.no er ganske bra. Se på Swiftech Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Antar att den skal være bra... men eg anbefaler deg Thermaltake Volcano 11/11+ den er RÅ... har ein XP2700+ som er klokket opp til XP3400+ og eg kjører min volcano 11 på ca 2000-2500rpm ingen støy og Cpu. tempen ligger på 30-35 grader... 2500rpm: 33c idle 3000rpm: 28c idle 5000rpm: 26c idle anbefalast Endret 25. mars 2004 av MuD Lenke til kommentar
roolf Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hva er dine krav til viften - skal den kjøle godt (overklokking) eller skal den være stille? Hvilken prosessor har du? Lettere å gi et bra svar når jeg vet dette. [ edit: om poenget er å få et stille system finnes det billige alternativer på komplett. Dersom det skal være stille og kraftig kjøling blir det dyrere. MuD sitt forslag er i så måte bra. ] Endret 25. mars 2004 av roolf Lenke til kommentar
just me Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Hva er dine krav til viften - skal den kjøle godt (overklokking) eller skal den være stille? Hvilken prosessor har du? Lettere å gi et bra svar når jeg vet dette. [ edit: om poenget er å få et stille system finnes det billige alternativer på komplett. Dersom det skal være stille og kraftig kjøling blir det dyrere. MuD sitt forslag er i så måte bra. ] Sorry, det var litt dårlig forklart. Jeg har en AMD Athlon XP, 1533 MHz (5.75 x 267) 1800+ jeg har tenkt å kjøpe AMD Athlon 64 3000+ men det er ikke før en god stund. Jeg skal ikke overklokke den cpu`en jeg har nå. Den skal være så stille så mulig. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hva er dine krav til viften - skal den kjøle godt (overklokking) eller skal den være stille? Hvilken prosessor har du? Lettere å gi et bra svar når jeg vet dette. [ edit: om poenget er å få et stille system finnes det billige alternativer på komplett. Dersom det skal være stille og kraftig kjøling blir det dyrere. MuD sitt forslag er i så måte bra. ] Sorry, det var litt dårlig forklart. Jeg har en AMD Athlon XP, 1533 MHz (5.75 x 267) 1800+ jeg har tenkt å kjøpe AMD Athlon 64 3000+ men det er ikke før en god stund. Jeg skal ikke overklokke den cpu`en jeg har nå. Den skal være så stille så mulig. da ville eg anbefalt deg og kjøpe ein Silent Breeze kjøler fra komplett.no dei kjøler forsåvidt bra og er lydløse Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Passer under "Luftkjøling". Flyttes. Endret 25. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Se på Zalman kjølerne hos microplex. Har denneselv, og den funker bra. Er stille nok, og kjøler godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå