Gå til innhold

Kommentarer til dette filmklippet

Anbefalte innlegg

Dette er et previewklipp fra filmen jeg holder på å lage, "A product of time". Den aktuelle scenen er egentlig en drøm, bare så det er sagt.

Dere vil nok legge merke til flere filmtekniske "feil" her, som f.eks. aksebrudd. Dette er gjort med vilje. Jeg har prøvd å skape en ganske kaotisk effekt. Hva synes dere? Og hva kunne vært forbedret.

Lyden er ikke ferdig, og lyden som ligger på nå er originallyden fra opptakene.

http://www.home.no/mrbard/stuff/lobby1b.wmv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurte litt på det med lyset, om det bare var negativt, eller om det er et eller annet symbol dersom man analyserer filmen...

Den klippingen der hun nettopp har passer cola-automaten, hvor den neste vinkelen er rett ved den forrige er jeg ikke helt sikker på om jeg selv liker, de to vinklene er jo alt for nære hverandre (hva heter dette?). Men jeg har ikke kunnet finne noe bedre råfilm å legge på der.

Lenke til kommentar

30 graders regelen. Eller hva det heter på norsk :)

Men uansett - det med vinduene - det er forsåvidt greit nok, det jeg har større problemer med er neste klipp.. I første så går du ifra mørkt til pluselig dette enormt lyse - når da det plutselig klippes til et mørkt klipp igjen føler jeg noe er galt.

At der er kaotisk. Hm, vel. Jeg får ikke helt den følelsen jeg da. Er veldig fint når du får den enorme hvitfargen som gjør at jenta nesten forsvinner - men hadde neste klipp også vært noe liknende hvitt og så "pannorert" over til det mørke igjen hadde ting vært bedre å se på. (på samme måte som det gikk ifra mørkt til lyst vindu da - men fra evt. en ny vinkel elns)

Virket fin den videoen - men altså. Skal du fikse noe ville jeg anbefalt vindu-til-mørkt problemet :) - Jeg har ikke lyd så fikk ikke hørt dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...