Jimmy Pop Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 QUOTE (sparks @ 31/03/2004 : 16:37) jeg kaller han noedumle er ordetja dimiles er en skjønn guttskulle nesten tro han var en DIGG NICE OMFG LOL kjekk gutt. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) På off-topic fant jeg en post, som var ganske så rå. Hva slags post? spør du? det var en rime tråd. Startet av vår skjerm-ekspert, oivind_dahle. Var det bare og begynne å male. Male hele posten med rimende ord. ved siden av tastaturet, står det litt för. knaske för, gruble og rime. samma som i en norsk time. Nå er vi allerede på det 3. vers. jeg tror det faktisk er en ny pers. nå orker jeg ikke mer, jeg er litt lat. mamma roper! nå er det mat! edit: Ble ikke 100% dedikert til oivind_dahle... Men er sulten Endret 4. april 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvorfor lage dikt om dere andre, da har jeg bare meg selv og klandre, derfor lar jeg vær, før noen slenger inn bilde av meg og sier jeg er svær, forum poeten strikes back Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Ballemann, jeg er lei av di der taper-rima. Livet ditt blir snudd på hodet, så dra til Kina Naken-Nina! Vi skaper team a'? Sett deg ned å chill'en mens jeg knar din pita. Ta det fint a'. Jeg vet at a' blir min. Når dere ikke engang klarer å bruke flerstavelsesrim. Uansett. Navnet fant jeg på. Driter i hva du heter. Du er grunnen til at jeg ikke lenger kan si: "Jeg liker bare PCer" eller no sånt... trøttness Endret 7. april 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 QUOTE (Andreasfe @ 07/04/2004 : 02:49) Ballemann, jeg er lei av di der taper-rima.Uansett. Navnet fant jeg på. Driter i hva du heter. haha, *gråte på sengekanten* Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 QUOTE (oivind_dahle @ 25/03/2004 : 19:23) 1. Du finner en forumbruker du liker2. Så lager du et rim til han/hun.[/b] aaa, da skjønte jeg andreasfe.. lol Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nå har det seg slik at MEG, ingen er lik så det er jo ingen vits å prate om nips så derfor er jeg helt uutholdelig grei for makan til mann jeg bader i vann Meg trøtt... men det rimer i allefall nesten.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) På tide å skryte en ny opp i sky han er for mange ukjent og ny.... Jeg møter han ofte i ulike rom og på materiale går gutten aldri tom Damer er hans store lidenskap og kunst nettopp her fant han min gunst takk el-asso for mange bilder hvor finner du alle dine kilder? Du poster vakre jenter og piker noe jeg virkelig liker.... God sommer ønskes deg av dine bilder går jeg aldri lei mvh "sommerpoeten" Endret 27. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 "Sånne som deg skal man passe seg for" Sa jeg til meg selv. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Klattet ned dette i full fart en gang jeg var trøtt. Er ikke om noen her inne nei. Kanskje noen som forstår hvem det er til/om? Jeg har en blomst kjær Rosen lå ved min side nær Hun smilte fra side til side Hun lot ei mitt hjerte hvile Munnen omringet av rosenrøde lepper rosenrødt, en farge som mange minner vekker en reise gjennom livet nå tenk hvordan det kunne blivet Jeg prøvde nå i hvert fall Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 arna, en lysfontene fra det blå Har jeg problemer, hjelper du nå Du synes det er lett alt som jeg synes er svett Din kunnskap beriker meg som få Stress! for å ordne det jeg, noia, men "følger" med Hakke peil hva du gjorde selv om alt var på bordet etter hvert skjønner jeg hva som vil skje Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Dette er ikke et dikt til en, men til alle. Hardware folk kan vi dere kalle. Poster på hardware dagen lang, uten å dra på eple slang. Øynene røde og fjeset hvit, nei her har ikke solen fått en titt. Om natta de på hardware henger uten å sove i sine senger. Dette er siste verset Nå må jeg bæsje. Dere er hatet av mange folk da. Men jeg elsker dere alle samma. Kaffebord forevaaaa Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Når folk vil ha litt informasjon er han veldig villig Men han er på ingen måte noe billig LCD er noe Mr.Dahle kan En type det skulle vært fler av i dette land Han deler sine kunnskaper så godt som det går ann Når det gjelder LCD er dette kanskje supermann Endret 7. mai 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) OT : Svar på signaturen din dub : He would chop as much wood as a woodchop could if a woodchop could chop wood. Endret 7. mai 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
3dme Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Whi1the han er en artig mann barebones er interessen som setter ham i brann Og selv om jeg spør ham om en masse Er han likeglad og svarer på hele lasset Sn85g4 testen hans er vill Og white han er kjempesnill! Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Samfunnstaperen En samfunnstaper ned veien går Han var kanskje nummer en i går Han hadde hus, bil og gode kår Men så satt han sprøyten i sitt lår En vinner er nå blitt en taper Av rødspriten han nå raper Han var en gang en stor skaper Nå er han dum blant aper Han er nå samfunnets utskudd Bare pga. et par små heroinskudd Han var engang et barn med stjerneskudd Nå fortjener han bare et nakkeskudd Før var det kaffe på kannen Nå er det LSD som gnager på tannen Din lille dritt, din stygge faen Hodet ditt burde rulle avkappet i sanden Endret 21. mai 2004 av øsse87 Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 QUOTE (oivind_dahle) Reglen er som følger:1. Du finner en forumbruker du liker2. Så lager du et rim til han/hun.Hvilken bruker er det du dikter om nå? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) FiSkeN-FliPP han er så snill, han prøver å kutte ned på data-bruken, og får det såvidt til. Enkle svar det gir han ut, litt rare, men det er bare kult. Litt innaktiv det er han og, han hører jo på children of bodom nå Hyperaktivitet er det mye av, men så er han jo temmelig lav. Joakim er hans ekte navn, men fisken kaller vi han. Han er medlem i KFF, og det er jo bra, selv om de er noober, tralalala Også til slutt et lite vers fra fisken selv: QUOTE gleder meg til sommern,da kommern,du vet hvem jeg snakker om,jo det er christian selveste christian,da må vi kjøre båt mens vi synger en låt Takker! Endret 2. juni 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Christian er en grei kar, han er alltid klar, til og ta av. han har fått seg ny båt som han liker og kjøre, som alltid lar seg gjøre, han vil alltid høre, på det riktige øre, han er en venn som man må ta vare på, vi skal ut og kjøre båt nå, nå skal jeg ut og sole meg, først skal jeg skifte i en fei, sånn at jeg er klar til du kommer, så blir du ikke lei deg. shallabai =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg