Ni kon Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Forumet er et sted for lykke og glede, og jeg har også lagt merke til en del poeter som er ute å går. Derfor lager jeg denne tråden, slik at dere kan vise deres evner. Reglen er som følger: 1. Du finner en forumbruker du liker 2. Så lager du et rim til han/hun. Siden jeg startet denne gla' tråden, begynner jeg med første dikt: Dette diktet er til en gutt som sjelden får ros, det er viktig at selv en datanerd får litt kos. Hvem er denne gutten jeg her vil skryte litt om? Stikkord er kunnskap om alt fra RAM til ROM. Simen1 er gutten jeg tenker på denne "juvelen" er jo helt rå!! Takk for alle dine poster og svar du er absolutt en kunnskapsrik kar... Jeg håper flere tar opp trenden som her blir satt skriv om en bruker og om litt ditt og litt datt. Hilsen Øivind "vårpoeten" Dahle Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 det var en gang en bamsefar, ja han var litt av en kar han elsket og lage ting og spise honning, spesielt med stikksag og lodding. bamsefar har jo så utrolig mange inspirerende bilder, hvor har han sine kilder? bamsefar er forumets lille inspirasjon og modder han fikser det meste bare han har litt honning og kobber. ja bamsefar han får selv den beste til å tro, han er jo flink jo! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Furries er mitt store forakt Yiffy burde ført til slakt Pycno er en kjernekar Men furrie er han das ist klar Inn i kverna skal han først på furries er penis størst den skal godt og vel parteres i en yiffystuing danderes på den skal jeg en god saus ha yiffysaus det ekke bra så hvor var jeg? La meg fortsette jeg vil meg på yiffygryte mette fra gryta kommer skrik og gråt tror jammen meg jeg blir litt kåt Spise partere elte kna skal dette ingen ende ta? Skjære kutte dra og bære furriesaften må få gjære Guffe gøgg og saftig kjøtt Mitt måltid er alltid blodig og rødt (...svært sjeldent er det fullstendig dødt...) No offence Pycno Bare fikk litt blodig kick her, og satt og leste på crushyiffdestroy.com Endret 25. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) EDIT: Endret 27. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Må dikt altid ha rim og rytme? Jeg skal skrive et dikt og det om meg så stor en egoist jeg er så kan jeg ikke lavær Jeg kan ikke rime eller ryttme så jeg kan nå ikke dikte noe du sikkert visste Jeg trur jeg må knele for de store nemmelig dere andre her se nå her på meg jeg kneler Nå som dette er gjort må det sies at jeg skrev om dere andre jeg hyllet dere knelende Nå må det også sies at alt dette det var bare kødd Jeg ville alldri knela for en kødd Jeg suger!!!!! Men jeg måtte bare skrive no, så jeg skreiv noe i farta. Se på meg den framtidige poet eller deg den framtidige potet Lenke til kommentar
Liquid Skin Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) (Goes to TLZ..) Quit licking Haltans ass goddammit, he's getting all wet.. Endret 25. mars 2004 av Liquid Skin Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Til "lyd-mannen" Lommy dette diktet gis. Denne personen er ganske vis. Han lager sine lyder, og "ploppen" er fin Og btw. "Are you clean?" I Photoshop klarer han seg ganske bra, og for Battlefield Vietnam er han ganske gla'. En liten datanerd her vi har, men trening med Steinar vil gjøre han til kar. Dette diktet ble skrevet av "kongen av nødrim", nei, fine fraser henger seg ikke fast som lim. Jeg får legge til at forumet er fult av fine folk, Selv om enkeltes skrivefeil kunne trengt en tolk. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 En festlig kar fra oslo vest, noen syns han er en pest. Det er igrunnen ganske rart, for gutten er jo kjempe smart! Våre allierte i vest står han nær: "Gud signe Amerika og deres hær" Ja, gutten liker seg i de forente stater, og kommunisme er noe han hater. På forumet er han veldig ofte, det er ikke lite han skal poste. I politikk og religion er han med, bare klikk deg inn så får du se: For, det er gutten med meninger sterke, forbrytere vil han gjerne kverke. Vi er heldige som vet om slik en gutt, som gir alle diskusjoner en verdig slutt. Det er så mye mer å si, men nå er diktet snart forbi. Det er uansett ikke snakk om en liten patriot, når alle innlegg slutter med: "God bless America; their president and their troops!!" Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Her er mitt dikt: Et dikt om Ingenting Dette er ingenting, Oi! Der ble det no! Det var ikke meningen. Et dikt om ingenting WooHoo! Tenkte også å legge med et som en i klassen har skrivd. Roger Roger har ikke sett sine biologiske foreldre på lenge Han har bare et bilde som kan henge på veggen så lenge Nå ska Roger få møte sine biologiske foreldre så søte De bor i Skottland og nå ska Roger ta et airplan til Skottland der de bor Han har gleda seg siden i fjor Nå ska det skje det e så ne Roger e gla Mora heter Laila Faren er ikke der han døde i fjor. Nå er han hos moder jord!! Mora var irritert Hu ville jo ikke se han mer Han var jo så stygg han likna jo på en mygg Roger var gla for at mora hadde helsa i behold og at hun ikke hørt på rock and roll Endret 26. mars 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Her er ett dikt om min kjære stol, setter jeg meg, ja da slår du pol Du er så snill og jævli' go' med din støtte for mine rompeballer to Det som er no drit, er at du er av skinn Og jeg blir sabla svett i fiser'n min Etter en runde med no'n spell ja da er du like mjuk som han Kjell Det er en ting til, som er feil med deg det er at du på TG 2003 ble kav seig Cola er din bitre motstander den tar vekk alle stolers forstander Nå må jeg rulle meg en sigg det blir sikkert skikkelig digg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Tenkte jeg skulle prøve meg på engelsk, jeg da. Jeg er ikke noe super-rimer, men here goes: I know this girl the hottest of them all her name is Randi but she'll answer if you call - Penta Sexy LOD-babe she kicks your ass god damn-hot-mama she's got class -Hot bitch! The nerds go wild naughty gal she's kinkier than wet-pussy-deap-throat-Sal - Get nasty! But just give it up this girl's to hot she's way up league and you're not - In you're FACE! Hæhæ.. Endret 26. mars 2004 av darkness| Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) .... Endret 27. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) QUOTE (darkness| @ 26/03/2004 : 09:29) Tenkte jeg skulle prøve meg på engelsk, jeg da. Jeg er ikke noe super-rimer, men here goes:I know this girlthe hottest of them allher name is Randibut she'll answer if you call- Penta Sexy LOD-babeshe kicks your assgod damn-hot-mamashe's got class-Hot bitch!The nerds go wildnaughty galshe's kinkier than wet-pussy-deap-throat-Sal- Get nasty!But just give it upthis girl's to hotshe's way up leagueand you're not - In you're FACE! Hæhæ.. * Dingot0m tørker en tåre Endret 26. mars 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 QUOTE (Liquid Skin @ 25/03/2004 : 21:08) (Goes to TLZ..)Quit licking Haltans ass goddammit, he's getting all wet.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Thy enemies fall before your feet, Blood splattering all over your steel-toed boots, Walking through the rivers of blood you are, Guns drawn, cocked and ready, Safety's off and THE CHEESE IS BLUE Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jeg kaller han noe dumle er ordet ja dimiles er en skjønn gutt skulle nesten tro han var en DIGG NICE OMFG LOL kjekk gutt. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Øivind Øvind, han er rå Han må vi alltid passe på. Han står på sitt og lar seg aldri bøye Stiller opp med tester og kos, så tårer kommer i mitt øye. Stå nå på Dahle-mann, for du gjør ting som ingen kan. Dette var et dikt fra en 10-ende klasse elev som hater norsklæreren sin. edit: stygge leif, gå å brenn Endret 2. april 2004 av jokki Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 På klokking.no jeg surfa, jeg fant ny tråd,og blei ikke skuffa. En jobb utført av en STOR, ja jeg sliter med å finne ord. Be quiet var saken kjerne, han tørka svetten og brettet opp armet. Det vokste fram noe verden skjelden sett, den har gjort rent bord,og det til sin rett! Jeg legger meg langflat,ja rett fram, Dr Spawn,det er hans navn! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) There lives a man in Hommersåk that really likes to help and talk His postcount is 10k strong and he has been with us for long He doen't smam like the youth but fills his posts with Wisdom and truth Fans and drives is his game without him hw.no wouldn't be the same. November was the last time he were seen I wonder what this could mean Is it because he were frequently told damn Kjetil Lura, you are Endret 2. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Honda'n, Honda'n your the man, what you can't hack, nobody can. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg