enden Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Sliter endel med at tråder ikke markeres som lest når jeg bytter maskin. Noen ganger kan jeg restarte og åpne forumet igjen, og da hender det og at de trådene jeg var innom i siste sesjon ikke er markert som lest. Dette skjer i alle fall nesten hver gang jeg bytter maskin (bruker tre stk om hverandre). I enkelte ekstreme tilfeller står gjerne jeg selv som sistemann som ha postet, og allikevel er tråden markert med nye innlegg Har sagt fra om dette før, men fikk ikke noe respons på det. Noen som har lyst til å svare meg nå? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Samme greia her... Foregår mye rart her for tiden. Fikk mail om nye innlegg i en tråd, da jeg logga på (ikke via link i epost) og åpna tråden, var ikke de nye innleggene der... Måtte gå tilbake(til "forumkategorier") og åpne forumet og tråden på nytt for å få se de nye innleggene. Edit: Jeg må bruke refresh knappen rimelig ofte nå for å få se de siste innleggene. "siste innlegg" lyver ganske ofte. Endret 26. mars 2004 av Opus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvis ting ikke oppdaterer seg skikkelig, som at "feil" bilde vises, eller at enkelte innlegg ikke vises så høres det ut som et problem med nettleserene dere bruker. Sannynligvis er det nettleseren som cacher sidene litt for bra. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tja, mulig det, men jeg har ikke merket dette problemet på andre sider og fora. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Du kan ha et poeng der Ueland, for jeg merker mye mer til dette problemet med IE enn med firefox (hvor jeg mer eller mindre har fjernet caching). Men allikevel hender det at firefox på to ulike maskiner ikke klarer å "oppdatere hverandre", og da har jeg store problemer med å skylde på lokal caching en liten tanke: Caching av dynamisk generert innhold? Det er jo helt høl i hue... Tviler ikke på at IE klarer det, men det burde jo ikke skje. Hvordan er mulighetene for å mekke litt på forumet og nekte nettlesere å cache sidene da? Endret 26. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Opus Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tror det er en liten svikt på gang, ser det blir postet slike spørsmål på OK forumet også. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222604 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg