Zemeckis Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg RE:Outbreak når det kommer ut.Må man være online når man skal spille det eller er det en SP del,med MP muligheter.Er litt forvirret akkurat det der.Håper at noe kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Online-delen er vistnok droppet i den Europeiske versjonen av spillet. Dessverre. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Var det ikke online-delen som skulle være selve spillet?! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Var det ikke online-delen som skulle være selve spillet?! Jo. Men jeg hørte at Capcom ikke gidder å konvertere online-spillet til Europa, og heller modifiserer det til single-player. Akkurat som de gjorde med Auto Modellista som egentlig var et rent online-racingspill i USA og Japan. Av en eller annen grunn virker det som Capcom hater online-spilling på PS2 i Europa. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Online-delen er vistnok droppet i den Europeiske versjonen av spillet. Dessverre. Utrolig kipt at Capcom ikke satser på online del i europa.For håpe de kommer med et sterkt Singel-Player del istede da. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Chip din PS2 eller kjøp deg en amerikansk PS2 så kan du spille online. Jeg vurderer en av de to der hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå