bleidd Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 I f.eks. CS er det ikke så mange knapper å holde styr på. Foruten 5 bevegelsesknapper, har man _stort sett_ "skyt", "skyt2/sikte/lyddemper", "bruk", "sitt på huk" og "bytte våpen". Jeg liker at det er så enkelt Prøvde meg på f.eks. Splinter Cell, men det ble bare for mye dill (og rare kameravinkler i stiger og sånn) Har aldri prøvd noen Battlefield-spill Tenker på å kjøpe BF Vietnam nå. Så det jeg lurer på er: Er det mange forskjellige knapper å holde styr på? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det kan virke sånn i starten, men etter 1-2 timers spilling blir det like enkelt som cs nesten Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Tja, basic WASD + Mouseview er jo der. Så er det Fire og Alternative Fire (Zoom ofte). E -knappen står som default for å entre/avstige diverse kjøretøy. Jump, crouch og ligge. (Default Space, CTRL, Z) Fallskjerm er kjekk å ha. (default 9) Enterknappen kan du bruke om du vil endre spawnpoint, men du trenger den ikke om du velger rett spawnpoint hver gang du dør. Endring av viewpoint fra kjøretøy er standard ©, Toggle 4-5 forskjellige vinkler. Skal du derimot fly blir det fort noen ekstra knapper, med mindre du benytter musa eller morrostake. Shift er jo default walk, men det er sjeldent i bruk. Battlefield Vietnam har også radio på alle kjøretøy, og den får du opp med default 0. BF 1942 har ikke radio. Så forskjellen fra CS blir: - Liggeknapp (Z) - Kjøretøy (E) - Fallskjerm (9) - Kameravinkel © - Spawnmeny (Enter) - Radio (0) I tillegg som nevnt fly og helikopter. Da disse har opp/ned, frem/tilbake og sidelengs. Du får fort taket på det via WASD og mus/piltaster/morrostake. Tanks, Jeep og annet land/vann basert kjøretøy benyttes kun standard styring. (WASD + Mouseview) EDIT: Teit ( C ) uten mellomrom blir ©.... Du skjønner det sikkert. Får ikke bort det, og gidder ikke redigere alt. Endret 25. mars 2004 av Shicca Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 er det mulig!!! ? mange knapper ? CS-generasjonen all the way Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 tja, det er jo forskjellig sett for luft, vann/bakke og infanteri men jeg vil ikke si det er mange, du kan jo overlappe dem...skal ikke være noe problem for en normal person å holde rede på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå