Playmaster Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Når jeg var på leirskolen,så måtte jeg så klart sove med noen av mine klassekamerater.En dag gikk det en sprø samtale mellom to av mine romkamerater som heter Martin og Ola. Ola lurte om Martin sov med caps om natta p.g.a. at han bruker den konstant. Ola:Martin,sover du med caps? Martin: Ja Ola:Bare duster sover med caps. Martin: Men jeg har ikke pute! Jeg aner ikke hvor min klassekamerat Martin siktet til i den samtalen. Endret 25. mars 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Denne er så intern at den ikkje burde vært lov å poste den på eit offentleg forum. Eg ser ikkje kva som er artig med den i alle fall. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hahaha, syns den var litt go jeg Lenke til kommentar
Same- Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hmm ikke akuratt det morsomste jeg har hørt Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 synes at den var ganske god Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hehe,, fin den.. var på leirskole en gang også, en som het daniel, han lå å sov, meg og 2 andre tenkte vi skulle ta tannkrem over munnen på han, og vi gjor det, og han begynte å snorke,, etter en stund reiste han seg, og gikk ut på badet, (gikk i søvnet) og begynte å momle, og begynte å se helt rart. til slutt tok han klærne sine og tørket av tannkremmen, dagene etter kalte vi han tann kremm tryne.. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Denne er så intern at den ikkje burde vært lov å poste den på eit offentleg forum. Eg ser ikkje kva som er artig med den i alle fall. man må bare "ta" den Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Når jeg var på leirskolen,så måtte jeg så klart sove med noen av mine klassekamerater.En dag gikk det en sprø samtale mellom to av mine romkamerater som heter Martin og Ola.Ola lurte om Martin sov med caps om natta p.g.a. at han bruker den konstant. Ola:Martin,sover du med caps? Martin: Ja Ola:Bare duster sover med caps. Martin: Men jeg har ikke pute! Jeg aner ikke hvor min klassekamerat Martin siktet til i den samtalen. at det gaar an...... det er jo helt dumt da. sover med lue istedenfor pute er jo ikke helt det samme.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hello, my name is stupid! Skjønte ikke jeg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Endret 7. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hahaha, syns den var litt go jeg vakke mye god nei Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 hahaha, syns den var litt go jeg vakke mye god nei det syns jeg,ikke du!end of story Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hehe.. En venn av meg på barneskolen hadde ikke gjort leksene, han kom opp med en temmelig dum unnskyldning til læreren. Lærer: Hvorfor har du ikke gjort leksene? Venn: Martin hadde ikke gjort dem heller. Venn: Dessuten var de så lette... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Mye rare unskyldinger som kan dukke opp når det gjelder lekser ja Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hehe.. En venn av meg på barneskolen hadde ikke gjort leksene, han kom opp med en temmelig dum unnskyldning til læreren. Lærer: Hvorfor har du ikke gjort leksene? Venn: Martin hadde ikke gjort dem heller. Venn: Dessuten var de så lette... Kjenner meg litt igjen fra barneskolen. som feks: Lærer: hvorfor kastet du snøball på lise? Ole: Ja, men Per kasta og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå