Humbug Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 og rett ved tissvassklumptjønn Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ' date='26/03/2004 : 21:03'] Du glemte "Dulpetorpet" som jeg så på vei mot sverige en gang. mellom elverum og kongsvinger et sted mener jeg og huske. Eller Dulp'tærpe' som det så fint uttales på solung... Syns Lotteriet er ett ganske "fint" navn, det er i Åsnes Kommune... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Helvete Naturpark i Espedalen. Lurer på vilke natur det er snakk om der Epost: [email protected] Web: http://www.helvete.info/ Kart: :!: :!: Edit: Har forumet noe auto sensur greier? Bytt ut ***** med hel-vete (uten strek) Endret 1. april 2004 av GSM Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hehehe, har bodd i stj0rdal i 4 aar, flytta til tyskland og her er det mange amrikanere og det er drit artig aa se reaksjonen dems naar jeg viser dem postkortet fra hell... Enkelte ler, andre ser rart paa meg og tror jeg k0dder.. hehe /me har bodd pA Rica Hell Hotell... Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg så på et nytt programm (tror jeg) på NRK i går som het "Typisk Norsk", der lanserte de en liste over de 10 morsomste stedsnavnene i norge.Det værste er at de faktisk eksisterer, hentet ut fra Norges kartet.. her er listen. -= Norges 10 morsomste stedsnavn =- 10: Trynedalen 9: Svinliknubben 8: Kyrkjebyrkjelund 7: Sædingdragdrenken 6: Faenshølet 5: Skrukkehølet 4: Suggetjønn 3: lortegrauten 2: Skrukkefylla 1: Tissvassklumptjønnin *Navn som ikke kom med* Rompedalen Homo Utro *m.fl+++* hehe..konge navn..jeg har vært på Sædingdragdrenken..det er et vann=) Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Midt i Oslo er det en gate som heter sarsgata.... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Helvete Naturpark i Espedalen. Lurer på vilke natur det er snakk om der Epost: [email protected] Web: http://www.helvete.info/ Hihi, det har jeg kjørt forbi! det er en stor gjettegryte der eller no sånt 60m i diameter.... Tror det er en konsert (av alle ting....) der om sommeren Uansett ikke veldig innbydene stedsnavn... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Bildet fikk meg til å tenke på sitatet: "when hell freezes over!" Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hva med Rompeskogen i Sandnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå