FenrisC0de Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg så på et nytt programm (tror jeg) på NRK i går som het "Typisk Norsk", der lanserte de en liste over de 10 morsomste stedsnavnene i norge. Det værste er at de faktisk eksisterer, hentet ut fra Norges kartet.. her er listen. -= Norges 10 morsomste stedsnavn =- 10: Trynedalen 9: Svinliknubben 8: Kyrkjebyrkjelund 7: Sædingdragdrenken 6: Faenshølet 5: Skrukkehølet 4: Suggetjønn 3: lortegrauten 2: Skrukkefylla 1: Tissvassklumptjønnin *Navn som ikke kom med* Rompedalen Homo Utro *m.fl+++* Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 lurer på hvem som har funnet på navnene... Lenke til kommentar
GSM Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Du må ikke glemme dette koselige stedet Edit: Og skal du først til ****** kan du bo på Rica Hell Hotell Endret 25. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det var et godt, tankevekkende og morsomt program. Følg med framover, folkens! Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Fant Helvetesurin i Sunndal eller hva med Helvetesnuten i Jondal gulesider fikk straks en ny mening Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg bor i ØLen, nå kan ikke det konkurere med dei 10 morsomste men, men Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du glemte "Dulpetorpet" som jeg så på vei mot sverige en gang. mellom elverum og kongsvinger et sted mener jeg og huske. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) jeg bor i ØLen, nå kan ikke det konkurere med dei 10 morsomste men, men Det er bedre med en øl i timen, en en time i Ølen! Det er bedre med en dramm i timen, enn en time i Drammen! *edit: leif* Endret 26. mars 2004 av Raggi Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har selv bodd i Hell på Stjørdal i ca 6år !! Men flyttet inn til Stjørdal sentrum for 1/2 år siden.. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Kule navn.Helt utrolig at noen finner på sånne navn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 jeg bor i ØLen, nå kan ikke det konkurere med dei 10 morsomste men, men du bor i Kåta som ligger i Ølen Kommune... ...navnet (kåta), kommer fra et norsk ord, men til dere som tenker dirty. det komme egentlig fra et mye kjedeligere ord enn dere tror.... Edit: Og skal du først til ****** kan du bo på Rica Hell Hotell "At Hell, Rica have two hotels..." :!: Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Noen (barnslige) kjappe søk på Gulesider og jeg fant disse: -Harryheia i Vestvågøy kommune -Homo og Homofjellet i Grong kommune -Dusterud i Flesberg kommune -Ræva i Gildeskål kommune -****** i Gausdal kommune (+flere) -Tosken i Fet kommune -Hora i Sørfold kommune -Fitebekken i Valle kommune -Dritua i Gausdal kommune -Pisselva i Hammerfest kommune -Pissbekklumpan i Roan kommune -Piss-gunnhild-hamran i Sunndal kommune -Urin i Rauma kommune -Rånen i Fjaler kommune -Purka i Hitra kommune -Promperudtjenn i Nes kommune -Drithol i Kviteseid kommune -Dritarholberget i Bærum kommune -Dritarsteinranden i Hol kommune -Driterenna i Tokke kommune EDIT:*lermegskakk* hel_vete i Gausdal kommune ble sensurert av forumet Endret 28. mars 2004 av tbone Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Taskeneset ligger i Ålesund kommune. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 gule sider kart kult å bo ved stortissvann Lenke til kommentar
tbone Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 gule sider kart kult å bo ved stortissvann Som ligger rette ved Litltissvannet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå