feed Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Som topic sier lurer jeg på om det er en max grense på hvor lang en s-vhs kabel kan være (innenfor de rimelige grenser) ved bruk av tv-out pc -> tv? I mitt tilfelle har jeg slitt med flimmer (i bokstaver spesielt) på mitt nye Radeon9800pro kort. Da brukte jeg en s-vhs fra pc til scart bak på tv'en, lengde 5 m. Da fikk jeg flimring. Bytta til en s-vhs kabel som fulgte med skjermkortet på ca 1.5 m, bildet var da helt fint. Kjøpte en "kvalitetskabel" på elkjøp på 5 meter,- og igjen kom flimmeret tilbake.. Kan nevne at jeg brukte 5 meters kabelen tidligere på mitt GeForceti4200 uten flimmer etc. Endret 25. mars 2004 av feed Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Bruker en 10 meters s-vhs kabel fra pc'n til TV, funker helt flott. Har et Radeon 9500 pro kort Endret 25. mars 2004 av Bluesix Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Heter vel S-video og ikke S-VHS (som er en standard for VHS-spillere) Har en 5 meter kabel selv uten problemer, men den er fra DVD-spiller til projektor. (er ikke så dum at jeg bruker det til vanlig da selvfølgelig) Endret 25. mars 2004 av Crazysteps Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ps: Det heter s-video. S-vhs er noe helt annet (annet video format). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå