Humbug Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Mulig noe sånt har vært posta før men da spør jeg igjen hvilken dc++ hub liker DU best Endret 25. mars 2004 av Humbug Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Mulig at noe lignende har blitt stengt før, også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Denne blir nok stengt men for å advare så ble eg bannet engang for å ha deltatt i en slik tråd før. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 hm jaja ser ikke helt hvorfor. DC++ er jo ikke ulovlig det tror jeg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Kan jo satse på at den ikke blir stengt, om vi lar være å poste adresser til hub-ene. Selv liker jeg den som pleier å komme opp på TG. Edit: Luringen har allerede posta det ja. Endret 25. mars 2004 av sosohal Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Liker min egen hub best. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hm jaja ser ikke helt hvorfor. DC++ er jo ikke ulovlig det tror jeg les rettningslinnjene. Det er ikke lov å oppfordre til piratvirksom helt eller oppgi plasser der du kan laste ned piratkopiert materiale. Det er altså lov å diskutere DC men ikke å oppgi adresser til huber Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg