WebKnight Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ser nå ut til at de fleste "barnesykdommene" er luket bort. De fleste opplever ikke problemer etter å ha flash'et FW. Se DENNE linken for mer info. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) sjekk forøvrig denne. dual-layer til kr. 830,- + mva Endret 28. mai 2004 av ronndi Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 sjekk forøvrig denne.dual-layer til kr. 830,- + mva Som blir rundt 1000,- Norske kroner ink mva. Noe som er svinbillig. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 "I converted the official NEC 2510 2.15 into NEC 2500A 1.07 firmware, made it flashable in Windows, removed rip-lock, made it RPC1 " -- Herrie Link: NEC 2510 2.15 for NEC 2500A experiences Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ser nå ut til at de fleste "barnesykdommene" er luket bort. De fleste opplever ikke problemer etter å ha flash'et FW. Se DENNE linken for mer info. Funket fint den der, men har ikke prøvd dual-layer enda... skal se om jeg får kjøpt meg noen plater når de blir litt mer tilgjenglige. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 http://www.dinside.no/php/art.php?id=104705 ------------------------------------------------------------------------------------------------ Why doesn't NEC release an official firmware to make an update for double layer possible? For writing a DVD+R DL the laser optical head needs to be adjusted very carefully and precisely. This must been done during the manufacturing process of the device and is not possible afterwards. Therefor it's not possible to guarantee that a ND-2500 drive will write to double layer media. http://www.cdfreaks.com ------------------------------------------------------------------------------------------------ Glad jeg ikke brukte pengene på en plextor dvd brenner, Nec 2500 har fungert utmerket + at jeg kan bytte den ut med NEC ND-2510 når den kommer(og det blir en normal pris på platene), da har jeg tilsammen brukt ca like mye penger på disse to brennerne tilsammen, som jeg kunne brukt på 1 stk plextor brenner... Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 På DinSide står det jo at disse R9-platene kan leses av de fleste dvd-spillere, men en annen plass på forumet her er det noen som har funnet info om at kun de brennere med dual-layer kan lese disse platene... Er det jeg som har misset noe her eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå