vifteovn Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 http://www.ocshoot.no/dvp.htm bare henviser til ein fin artikkel Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Akkurat sånne litt "ekstreme" prosjekter jeg savner her på ok.no.. Er innom her 20 ganger om dagn alikavel Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gleder meg til nr2 kommer. Njaal Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Kan bli artig å se utviklingen.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er ikke dette slags dual cascade kjøling elns? Har ikke lest artikkelen enda. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Glem det... leste den nå. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Akkurat sånne litt "ekstreme" prosjekter jeg savner her på ok.no.. Er innom her 20 ganger om dagn alikavel er det vi har leserprosjektet til. Betaler du(og andre) inn litt penger til kommer det nok snart det Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Kvifor betale når du kan få ting gratis? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hva er så ekstremt med dette? hadde vært bedre med prosjekt kaldt med to kompressorer Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 tå på ocshoot dere har min oppmerksomhet nå Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hva er så ekstremt med dette? hadde vært bedre med prosjekt kaldt med to kompressorer Skjønner ikke helt hva du mener her.. Det er jo vitterlig to kompressorer det er snakk om i artikkelen det ble linket til. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hva er så ekstremt med dette? hadde vært bedre med prosjekt kaldt med to kompressorer Skjønner ikke helt hva du mener her.. Det er jo vitterlig to kompressorer det er snakk om i artikkelen det ble linket til. tenker vel på forumlinken tror jeg (håper jeg) Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hva er så ekstremt med dette? hadde vært bedre med prosjekt kaldt med to kompressorer Skjønner ikke helt hva du mener her.. Det er jo vitterlig to kompressorer det er snakk om i artikkelen det ble linket til. ocshoots var med en på 3dkort og en på cpu... ganske dyrt og ikke så spennende de som husker "Prosjekt Kaldt" fra Arctic, husker at det ble brukt to peltiere på den... tenkte på det samme bare med to kompressorer på cpuen Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hva er så ekstremt med dette? hadde vært bedre med prosjekt kaldt med to kompressorer Skjønner ikke helt hva du mener her.. Det er jo vitterlig to kompressorer det er snakk om i artikkelen det ble linket til. ocshoots var med en på 3dkort og en på cpu... ganske dyrt og ikke så spennende de som husker "Prosjekt Kaldt" fra Arctic, husker at det ble brukt to peltiere på den... tenkte på det samme bare med to kompressorer på cpuen Det hadde vært noe Overklokking burde prøve det, da hadde de i tillegg blitt mer heavy en ocshoot. Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 åh så mye gøy man kunne gjort hadde man bare hatt penger.. server HK med Dual CPU.. 1stk vapochill per CPU.. vannkjøling og peltier på chipset og skjermkort... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 åh så mye gøy man kunne gjort hadde man bare hatt penger.. server HK med Dual CPU.. 1stk vapochill per CPU.. vannkjøling og peltier på chipset og skjermkort... in your dreams Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 åh så mye gøy man kunne gjort hadde man bare hatt penger.. server HK med Dual CPU.. 1stk vapochill per CPU.. vannkjøling og peltier på chipset og skjermkort... 2 vapo per cpu Lenke til kommentar
upside Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) har omtrent ingen hensikt å kjøre 2 kompressorer på samme cpu. det som dog har hensikt er å kjøle ned den ene kompressoren med en annen kompressor.. da får man mange flere minus grader. edit: kjøle ned condenseren blir det vel. Endret 28. mars 2004 av upside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå