Gå til innhold

Ghost Recon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller fortsatt en god del Ghost Recon, også online... men ikke på langt nær så mye som før. Å kalle GR for det beste FPS spillet er å ta i... :roll: men det er meget bra (såklart, siden det er Red Storm som lagde det :thumbs: )

Den gamle RS klanen min (CSSCF), gikk over til å spille GR online, så vi spilte mye en periode... men vi har vel mer eller mindre gitt oss.

Skal uansett bli spennnede å se hvordan 2'ern blir!

Lenke til kommentar

Husk Radar, er jo to nordmenn som har bygd opp Alpha Squad (Du husker vel Stealth Recon 2003?? :devil: ) Så kan vel kalle det en 50% norsk klan, hehe.

Har selv ofte også lurt på hvorfor det ikke er så mange nordmenn, spesielt i forhold til svenske, men jeg tror noe av grunnen er at spille-kulturen i Norge er noe annerledes enn hos naboene våre. Her tillands virker det som den yngre garde dominerer sterkere og holder seg til mere run and gun spill i forhold til taktiske simulatorer (De fleste sier; du kan jo ikke se gæveret engang!), men i sverige er det endel eldre herrer som også er mye online, som holder seg til spill som nettopp GR. Tror nok vi vil se flere nordmenn online så snart GR2 kommer...bare vent og se...

Runner aka Biro / AlphaSquad

www.alphasquad.net

Endret av Runner
Lenke til kommentar

Hey..! Long time no see Brio :yes:

Nei.. ikke helt nytt.. Dvs. jeg vet dere er med i Alpha Squad men at dere har vært med på å bygge opp den klanen fra bunnen viste jeg ikke..(her trenger jeg en forklaring)

Klart jeg husker Alpha Squad og Stealth Recon 2003. Desverre gikk det ikke så bra for vår klan i den turneringen :blush: Grunnen til det er nok at det var helt uvant for oss å kjøre Stealth. Vi var usikre på hvorlang tid vi skulle bruke og hvordan vi skulle legge dette opp rent taktisk.

Men vi skal jo selfølgelig være med på Stealth Recon 2004 ser fram til den :devil:

Dere gjør en utmerket jobb med den turneringen!! :thumbs: kjempe bra

Ja.. du har nok rett i at det er den yngre garde som dominerer mer her i landet i forholt til i Sverige og ikke minst Finland.. Litt merklig men slik er det bare

Lenke til kommentar

Ja, var jeg, Chavez og Jackazz (som nå spiller for RSi) som startet Alpha Squad like etter at Ghost Recon kom ut. Er kun jeg og Chavez som er nordmenn der, resten er fordelt på EU og USA.

Dere er nok litt sent ute for Stealth Recon 2004 nå, da første runde allerede har vært. Jeg savnet både dere og EO, og trodde dere hadde lagt socomen på hylla :p . Synd det, for vi kan vise til sinnsyke premier i år. Har fått sponset en ett års gratis gameserver på 100mbit til vinnende lag (Verdi ca. 5000$ :scared: ), radeon kort fra Ubi +++.

Så dere må nok vente til neste år, da kjører vi forhåpentligvis Ghost Recon 2, og har enda villere premier! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja.. det var synd.. Jeg var sikker på at vi skulle være med på Stelth Recon :dontgetit: -tar dette opp med CL (Jadacool) straks.. Han / vi må ha sovet i timen som ikke har fått med oss dette. Antar at noen andre enn jeg har vurdert det slik at vi ikke hadde mulighet å stille..

Lenke til kommentar
Radar' date='25/03/2004 : 16:44'] Hvorfor er det så få normenn som spiller Ghost recon?

Det er jo det beste "first shooter" spillet som er laget.. ;) Idag er det kun to norske claner som er med på GR laddern hos Clanbase. Det er SFP og EO men det kommer kansje flere når Ghost Recon 2 kommer til høsten (sier ryktene) vi ser frem til det.

Jeg spiller fortsatt Ghost Recon..Har klart ut singelplayer-delen på de fleste spillene flere ganger tror jeg :p

Lenke til kommentar
Radar,25/03/2004 : 16:44] Hvorfor er det så få normenn som spiller Ghost recon?

Det er jo det beste "first shooter" spillet som er laget.. ;)  Idag er det kun to norske claner som er med på GR laddern hos  Clanbase.  Det er SFP og EO men det kommer kansje flere når  Ghost Recon 2 kommer til høsten (sier ryktene)  vi ser frem til det.

Jeg spiller fortsatt Ghost Recon..Har klart ut singelplayer-delen på de fleste spillene flere ganger tror jeg :p

Da må du jo gå online!

Du kan spille på servere rundt om i verden enten gjennom UBI elle last ned ASE (the all seeing eye)

Ubiseverne har fått rykte ppå seg å være litt useriøs. så jeg går alltid gjennom ASE..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...