mrbard Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Når jeg prøver å eksportere deler av en film jeg har redigert i Premiere, får jeg denne beskjeden: An error occured while making the movie-1 Når jeg trykker OK, kommer det enda en beskjed:An error occurred.Error writing file (disk full?). Disken er selvsagt ikke full. Når jeg eksporterer andre deler av filmen, går det helt uten problemer. Jeg tenkte først at kildevideoen var en korrupt fil, men de andre delene jeg kan eksportere kommer fra akkurat samme fil... Hvordan kan jeg løse dette? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Sikker på at du ikke bruker FAT filsystem i stedet for NTFS ? Er det noe spesielt med klippet du vil eksportere, f.eks lyd fra mp3 fil (i stedet for standard .wav) Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Bruker NTFS, ja. Og lyden er kun lyden fra råfilmen. Når jeg lagrer video og audio hver for seg går det helt uten problemer. Og nå har problemet utvidet seg til å gjelde absolutt alt jeg eksporterer fra Premiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå