Nikko_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) stikkord er vel service manual eller noe slikt.. leste gjennom hele manulan..stod ikke noe om det Endret 26. mars 2004 av Steffen2k Lenke til kommentar
jendor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ikke den som følger med telefonen.... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Noen som sa service manual?? Hvis siden trenger passord eller lignende bruk dette: Brukernavn: mobile Passord: elibom Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 men er de dekslene med ny plastplate til å ha over skjermen? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 seff ihvertfall de fleste, d er jo skjermen som vanlighvis er hovedgrunnen til at man vil skifte deksel Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 alle som har kjøpt ett post her og si hvordan kvaliteten var og om det virket etc Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 fra d firmaet? får mitt snart (håper jeg da ) Lenke til kommentar
Pekkus Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 kjøp deg ett plekter why..? Poenget med plekter må vel være at di er tynne og harde, og det er enkelt å komme inn i tynne sprekker med dem. På den måten skal det ikke være noe problem å få tatt av dekselet i vert fall. Har lest en guide for hvordan dette gjøres på en ipod, og der sitter dekselet ganske godt. Og når du har åpnet den er det vel bare til å smelle på det nye. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 går jo ann å bruke et knivblad/barberblad/skru jern (hvis d er tynnt nok)... Og nei, dekslet blir ikke skrapet opp/ødelagt, men d krever at du tar d litt med ro Lenke til kommentar
dragoon Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Bestilte Silver dekselet derfra. Blir spennende å se om eg får det gamle av og det nye på. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Bestilte Silver dekselet derfra. Blir spennende å se om eg får det gamle av og det nye på. d er da bare å prøve, tlf. må da vaskes også av og til (jeg vasker mobilen min misstenkelig grundig ) Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Bestilte Silver dekselet derfra. Blir spennende å se om eg får det gamle av og det nye på. Vurderer også å kjøpe det! var det tøffeste av alle dekslene Må høre om det sitter bra på din mobil, så kjøper jeg samma =) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 litt offtopic, men Remerser, eier du ratm? lol Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ja neida, men digger ratm, og jeg får ikke plass til å skrive at de er yndlingsbandet eller no... uansett om jeg bruker tinyurl på linkene , hmm... kom på en ting... skal teste noe Endret 27. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Noen som hvet hvordan man fjerner front dekselet til P900(har stresst noe sinnsykt, men det vil ikke av har fått en del støv under dekselet) Mister man garantien hvis man gjør det? Hvordan kan et service senter se om dekselet har blitt fjernet(med mindre det brekker eller noe) Lenke til kommentar
LosEndos Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dissasembly info for Nokia 6600 Lenke til kommentar
meh Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 det er SÅRE enkelt å fjerne (hvertfall frontdekselet) på 6600!!! jeg fant frem: 1 stk passer 1 stk Club-Nokia medlemskort Så her gjør du: stikk passeren FORSIKTIG inn på en av sidene og vipp EKSTREMT forsiktig opp. Akkurat så mye at du får plass til club-nokia kortet... så gjør du som i amerikanske filmer der de dirker opp dører med kredittkort, dra kortet langsomt, men fast og hardt nedover langs med telefonen, den burde da ha løsnet litt på siden. Så må du ta skikkelig tak og dra ned ved enden av telefonen, slik at nederste del av dekselet blir fri. Så forsetter du til andre siden til nesten hele dekselet er løst, så er det bare å ta tak i bunnen og vippe forsiktig opp og vips, så har du dekselet av! Etter denne operasjonen satt jeg igjen med: TLF uten frontdeksel, 1 stk BITTEBITTEBITTELITEN ripe/bulk etter passeren på siden av dekselet. 100 stk støv på innersiden av skjermen, fordi jeg glemte å tørke av med en klut (har fikset dette problemet nå da) Dessuten, hvis noen er myndige her, og har kredittkort, SJEKK EBAY og søk på 6600 covers Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Såpass enkelt. Fett. Litt kjipt med det støvet ja. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://www.mytrendyphone.dk/shop/ her har de en del orginalstasj til de fleste telefoner, display, tastatur, deksel o.l et plekter er greit til å vippe opp dekselet med Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Yess! Du trenger verktøy ( CLAS OHLOSSON ) HUSK: garantien bortfaller når du gjør dette selv!!! OG 1000,-for å bytte er ?/)=&&()=%"¤¤#) !!!!!!!! TØV!!!! Det koster 200 - 400,- for nye deklser INKLUDERT jobben!! TELESERVICE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå