black_sheep Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 et spørsmål til anngående vietnam.når jeg spiller multiplayer så er pingen mellom 160-170 hele tiden..jeg har ADSL! hvorfor er det sånn???? og er det noen som vet noe om noen norske Battlefield vietnam servere..?? -----takker----- Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vel, er vel lit teit å kalle threaden for BF veitnam, spess når du ikke sier noe om dette i "undertexten". Er så altfor mange Veitnam og BF vietnam threader!!!! Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Bruk All Seeing Eye, så får du oversikt over de norske serverne, evt. kan du legge inn filteret battlefield.no, så får du en del av de norske. Hvorfor pingen din er så lav, aner jeg ikke. Kjører du bittorrent el lignende i bakgrunnen som suger båndbredde? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Se på Battlefield.no. De har en egen server. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Bruk The All Seeing Eye og filtrer til bare norske servere. Battlefield.no er bra servere med lav ping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå