baste Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hallo....det er noe feil med ram-brikken i maskina mi som gjør at jeg får denne feilmeldingen når jeg starter et spill: Noen som kan hjelpe meg med hvordan man fikser det med en sann bios disket greie? er litt "grønn" på det området Endret 27. mars 2004 av baste Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
baste Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 ja! jeg har hele 1gb ram på datamaskinen min, og 128mb grafikk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 memtest86 lar deg sjekke rammen for feil. Det er som oftest for harde instillinger i bios eller det at du har satt rammen i feil kombinasjon. Det er veldig lite som skal til før det funker så prøv å omroker på minnet. Kjører du win98 95 eller me så prøv å bare kjør med 256mb eller 512, den win versjonen klarer nemlig ikke mer Lenke til kommentar
baste Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Det er det som er problemet mitt...jeg vet ikke hvordan jeg bruker memtest...hvordan setter du ned til 500mb og 256?..ps: jeg har windows xp Endret 27. mars 2004 av baste Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvis du bare får denne feilen når du starter det ene spillet, så er det veldig usannsynlig av det er noe hardware feil med RAM brikkene dine. Hvis det spillet er Americas Army - bør du sjekke ut forumet deres og høre om det er noen der som vet om dette. Det første de kommer til å spørre deg om er om du har oppgradert eller installert fullversjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå