Gå til innhold

Steam prob, NOK EN GANG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å kontakte en mod, blib f.eks. En sticky hvor det er problemer med updating, o.l. Det hadde vært noe.

Slett clientregistry.blob fra Steam-mappen, men som alle andre sier, det hjelper ikke. Etter formatering får jeg alltid det der, løsningen er å prøve om, om, om, om, om, om og om igjen. Bare prøv 30-50 ganger, det var eneste tingen som hjalp her etter formatering.

Ellers, deaktiver brannvegger, ødelegg registret, osv.

Lenke til kommentar
Ellers, deaktiver brannvegger, ødelegg registret, osv.

Ironisk med å "ødelegge registeret eller?......

Hehe, ødelegge ja, men du kan jo mekke litt i registret.

Jeg gjorde "rate" om til 10000, da virket det. Men det var nok bare tilfeldighet. ;)

Lenke til kommentar
åssen rate da...?

Ehh, er det så mange? Men den skal ikke du bry deg om, sjansene for at det skulle hjelpe er 1/4000.

Men uansett, var en rate under HKEY_LOCAL_MACHINE - Software - Valve - Settings, tror jeg. Gidder ikke sjekke nå.

Lenke til kommentar

Steam i seg selv er ett bra konsept, men vALVE mangler nok servere til å ta imot alt av trafikk rundt om i verden.. da alle prøver å update samtidig.. sier seg selv at ting vil gå sakte.. man må bare ha litt tolmodighet.. spill noe annet og prøv senere :) ellers kan du gjøre som zalo sa.. prøve å slette clientregistry.blob eller evt bare reinstalle hele steam

Lenke til kommentar
Steam i seg selv er ett bra konsept, men vALVE mangler nok servere til å ta imot alt av trafikk rundt om i verden.. da alle prøver å update samtidig.. sier seg selv at ting vil gå sakte.. man må bare ha litt tolmodighet.. spill noe annet og prøv senere :) ellers kan du gjøre som zalo sa.. prøve å slette clientregistry.blob eller evt bare reinstalle hele steam

Har re-installert spillet ørten ganger og fjernet selve Valve mappa fra registeret.

Også fjernet clientregistry.blob fila mange ganger og masse annet uten nytte. Det funker som sagt på min andre dritt PC.

Lenke til kommentar
Steam er bare UTROLIG overoppheta (i mangel av et bedre ord)

Alle skal laste ned samtidig, i tillegg til at CS CZ har kommet ut blir det bare enda verre

Ja, sant nok. Men tviler på at det er problemet nå. Forresten fikk han et nytt problem nå, noe med Steam.dll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...