FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Nok en gang loker Steamen min. Den starter ikke updaten... Hva kan det være nå da tror dere? Please help, er avhengig... hehe Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 *Sukk* Tenk om de kunne gjøre en steam tråd til en sticky Anyways, hvilken feil melding får du opp? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Steam Updating........ NOT. Den starter ikke, og står sånn en stund.. Så forsvinner den helt, eller så kommer det en melding om at jeg ikke har kontakt med Steam Nettverket... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hva med å kontakte en mod, blib f.eks. En sticky hvor det er problemer med updating, o.l. Det hadde vært noe. Slett clientregistry.blob fra Steam-mappen, men som alle andre sier, det hjelper ikke. Etter formatering får jeg alltid det der, løsningen er å prøve om, om, om, om, om, om og om igjen. Bare prøv 30-50 ganger, det var eneste tingen som hjalp her etter formatering. Ellers, deaktiver brannvegger, ødelegg registret, osv. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Ellers, deaktiver brannvegger, ødelegg registret, osv. Ironisk med å "ødelegge registeret eller?...... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ellers, deaktiver brannvegger, ødelegg registret, osv. Ironisk med å "ødelegge registeret eller?...... Hehe, ødelegge ja, men du kan jo mekke litt i registret. Jeg gjorde "rate" om til 10000, da virket det. Men det var nok bare tilfeldighet. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 åssen rate da...? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 åssen rate da...? Ehh, er det så mange? Men den skal ikke du bry deg om, sjansene for at det skulle hjelpe er 1/4000. Men uansett, var en rate under HKEY_LOCAL_MACHINE - Software - Valve - Settings, tror jeg. Gidder ikke sjekke nå. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Akkurat som forrige gang funker Steam fett på min gamle PC. Men den er laaaangtifra like kul å spille på som hovedkassa mi:cry: En gang funka det å bytte bruker (på PC'n!) Steam er jalla, sånn er det bare Endret 25. mars 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gjort som jeg nevnte (gjorde jeg?), prøvd om og om igjen? Hjalp den ett-tusen-tre-hundre-og-åtti-fjerde-gangen hos meg. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg prøver og prøver, virker håpløst Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Steam i seg selv er ett bra konsept, men vALVE mangler nok servere til å ta imot alt av trafikk rundt om i verden.. da alle prøver å update samtidig.. sier seg selv at ting vil gå sakte.. man må bare ha litt tolmodighet.. spill noe annet og prøv senere ellers kan du gjøre som zalo sa.. prøve å slette clientregistry.blob eller evt bare reinstalle hele steam Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Steam i seg selv er ett bra konsept, men vALVE mangler nok servere til å ta imot alt av trafikk rundt om i verden.. da alle prøver å update samtidig.. sier seg selv at ting vil gå sakte.. man må bare ha litt tolmodighet.. spill noe annet og prøv senere ellers kan du gjøre som zalo sa.. prøve å slette clientregistry.blob eller evt bare reinstalle hele steam Har re-installert spillet ørten ganger og fjernet selve Valve mappa fra registeret. Også fjernet clientregistry.blob fila mange ganger og masse annet uten nytte. Det funker som sagt på min andre dritt PC. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Fortsatt funker det ikke. GRIN! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Nå begynner jeg virkelig å lure. Det har ikke funket på en uke nå, og jeg har forsøkt å update ca. 100 ganger, og begynner å bli LITT irritert. Kan det være noe med PC'en min eller?!?!? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hvis det er aktuelt kan jeg anbefale formatering. Er mulig det er en konflikt mellom noe dill og noe dall ellers på maskinen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Hvis det er aktuelt kan jeg anbefale formatering. Er mulig det er en konflikt mellom noe dill og noe dall ellers på maskinen. Begynner å frykte det ass. Men formatering er for øyeblikket UAKTUELLT. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Steam er bare UTROLIG overoppheta (i mangel av et bedre ord) Alle skal laste ned samtidig, i tillegg til at CS CZ har kommet ut blir det bare enda verre Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Steam er bare UTROLIG overoppheta (i mangel av et bedre ord)Alle skal laste ned samtidig, i tillegg til at CS CZ har kommet ut blir det bare enda verre Ja, sant nok. Men tviler på at det er problemet nå. Forresten fikk han et nytt problem nå, noe med Steam.dll. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Har fikset slik at den som regel ihvertfall starter updaten, men den stopper på 26%, HVER GANG! Noe kjent problem dette? Får også en ERROR om: Steam.exe (main exception): Unable to load library Steam.dll Noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå